וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניוני עופר יציגו הקרנה משותפת בשלבי הגמר של היורו

המשחקים יוצגו על מסכי קולנוע משובחים יחסכו לחובבי הכדורגל הרבה כאבי ראש מלנסות לקבוע מי המארח. בעופר הקניון הגדול פתח תקווה תתבצע ההקרנה עם פרשנות של גילי ורמוט

חגיגת היורו בקניון עופר רחובות. יחצ,
חגיגת היורו בקניון עופר רחובות/יחצ

עופר הקניון הגדול בפתח תקוה, מקבוצת קניוני עופר, יערוך לחובבי הכדורגל חוויה יוצאת דופן של הקרנת משחקי חצאי הגמר והגמר, על מסכי ענק משובחים עם סאונד איכותי, בקולנוע הוט סינימה בקניון. המשחקים ילוו בפרשנות של שחקן נבחרת ישראל בעבר גילי ורמוט.

מדובר בהקרנת משחקי חצי הגמר שיתקיימו ביום שלישי וביום רביעי הקרוב ולמשחק המכריע, הגמר, שיוקרן ביום ראשון ה-14 ביולי. עלות כרטיס לחברי מועדון MY OFER תעמוד על 59 שקלים כולל פופקורן ושתייה, במקום 80 שקל.

לו"ז: 21:30-22:00 התחלת פאנל עם הפרשן גילי ורמוט, 22:00 הקרנת המשחק. לרכישת כרטיסים באתר /אפליקציית הוט סינמה יש להוריד קוד קופון מאפליקציית מיי עופר. ברכישת כרטיס דרך האתר יש עמלת כרטוס בשווי 4 שקלים.

גילי ורמוט. קובי אליהו
גילי ורמוט/קובי אליהו

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, יערוך גם הוא הקרנה. המשחקים יוצגו על מסכי קולנוע מהמשובחים שניתן לצפות, עם כיבוד ושתייה, יחסכו לחובבי הכדורגל הרבה כאבי ראש מלנסות לקבוע מי המארח. גם שם, עלות כרטיס לחברי מועדון MY OFER תהיה 59 שקל במקום 80 שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully