וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א חידשה מנוי לאוהדים חטופים, לוחמים ייכנסו חינם בבני יהודה

הצהובים מחכים לשובם של אמלי דמארי והאחים גלי וזיו ברמן. הזהובים יאפשרו כניסה חינם למשחקי הבית ללוחמים ולוחמות בסדיר ומילואים. עוד בלאומית: חלוץ פנמי חתם בהפועל רעננה

מחוץ לקווים, 1.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

תקופת חידוש המנויים לעונת 2024/25 למשחקי מכבי תל אביב טרם נפתחה, אך האלופה הודיעה היום (שלישי) כי החליטה לחדש את המנויים של שלושה אוהדים: אמלי דמארי והאחים גלי וזיו ברמן, שמצויים בשבי החמאס כבר 270 יום.

"אמלי, גלי וזיו - מקומכם מובטח ושמור וכולנו מחכים שתשובו במהרה הביתה בריאים שלמים ושנוכל להיפגש סוף סוף באצטדיון ולחבק אתכם!" אמרו במכבי תל אביב.

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

המחווה של מכבי תל אביב לאוהדיה החטופים. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
המחווה של מכבי תל אביב לאוהדיה החטופים/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בני יהודה הודיעה היום (שלישי) כי תאפשר כניסה חינם ללוחמים וללוחמות בסדיר ובמילואים בכל משחקי הבית של הקבוצה העונה באצטדיון בלומפילד - בהצגת תעודת זהות ותעודת לוחם בתוקף בקופת האצטדיון ביום המשחק.

"מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל באותה שבת ארורה, המועדון "התגייס" למטרת פעילות ועשייה, לאורך כל העונה פעל עבור הנצחת הלוחמים הנופלים, ביקר פצועים, שמר על קשר עם משפחות שכולות, ליווה ואימץ משפחות חטופים ולקח חלק פעיל באופן רציף במאבק להחזרתם", אמרו הזהובים. "גאים בכם, מצדיעים לכם ואוהבים אתכם. שנדע ימים טובים יותר, כולנו מייחלים להחזרת כל החטופים, יחד עם עדן ירושלמי ואלכס דנציג אוהדי הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אוהדי בני יהודה. ברני ארדוב
אוהדי בני יהודה/ברני ארדוב

* עוד בלאומית: הפועל רעננה החתימה את החלוץ הפנמי ניוטון וויליאמס בן ה-23.

* הפועל פתח תקוה הודיעה כי שחקן הנוער מקסים בבקו חתם בקבוצה הבוגרת לשנתיים, עם אופציה לשנתיים נוספות. "חיכיתי המון זמן לרגע הזה ואין מאושר ממני שהוא הגיע", אמר השחקן שכבש אשתקד 14 שערי בקבוצת הנוער. "אני מודה לצוות הנהדר במחלקת הנוער על התמיכה והליווי לאורך השנים, ועכשיו אני מוכן לעבוד קשה כדי לתרום למועדון גם בקבוצת הבוגרים. תודה לצוות על האמון ומחכה כבר לשחק בשביל הקהל הענק של הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully