וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר עמיר חתם בגליל עליון, ג'ון מיקס בבני הרצליה

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 12:38

הפועל חולון קיוותה להשאיר את הגארד הישראלי, שהעדיף להמשיך לשתף פעולה עם גוני יזרעאלי. הקבוצה מהשרון הודיעה על החתמתו של הפורוורד, שכיכב בליגה בפורטו ריקו עם ממוצע של 23.5 נקודות. דניאל רוזנבאום סגר בהפועל חיפה לשנתיים נוספות

ג'ון מיקס בני הרצליה. האתר הרשמי של בני הרצליה, אתר רשמי
המחליף של אונואקו בפורטו ריקו ירשים כמוהו?/אתר רשמי, האתר הרשמי של בני הרצליה

בני הרצליה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של הפורוורד האמריקאי ג'ון מיקס. מיקס (בן 25, 1.98) יכול לשחק בעמדות 4 ו-3 ונחשב לקלעי ברמה גבוהה מחוץ לקשת.

מיקס התחיל את הקריירה המקצוענית שלו בעונת 2022/23 בליגה הפינית בקובוט, איתה זכה באליפות עם 18.3 נקודות (34.4% ל-3), 6 ריבאונדים ו-1.5 אסיסטים ב-29 דקות למשחק. בעונה החולפת שיחק בדונאר ההולנדית ורשם ממוצעים של 18.1 נקודות (43% ל-3), 6.3 ריבאונדים ו-2.3 אסיסטים ב-28 דקות למשחק.

עם סיום העונה בהולנד, הצטרף ל"אגודה" מהליגה הפורטו ריקנית, במקומו של צ'ינאנו אונואקו, כשהקבוצה נמצאת בחלק התחתון של הטבלה. עם הגעתו של מיקס השתנתה העונה של הקבוצה, כשהוא מוביל אותה לכניסה לפלייאוף עם מאזן של 7 ניצחונות מול 2 הפסדים במשחקיו, עם ממוצעים של 23.5 נקודות (49.3% ל-3), 6.5 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים.

מאמן הקבוצה, יהוא אורלנד: "ג'ון שחקן מיוחד, בכל עונה הוא מבצע קפיצת מדרגה נוספת, גם ביכולות שלו וגם בליגה בה הוא מציג אותן. בשבועות האחרונים הוא עושה דברים מאוד מרשימים בפורטו ריקו ומראה שהוא יכול להתחרות היטב גם ברמות גבוהות".

שחקן הפועל גליל עליון שחר עמיר. האתר הרשמי של הפועל גליל עליון, אתר רשמי
ממשיך עם גוני יזרעאלי. שחר עמיר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל גליל עליון

* שחר עמיר חתם לשנתיים בהפועל גליל עליון. בהפועל חולון קיוו להשאיר את הגארד (25, 1.87 מ') שרשם עונת פריצה אשתקד, גם גלבוע/גליל לטשה עיניים, אך עמיר בסופו של דבר בחר בגליל עליון, בין היתר בזכות הקשר שלו עם גוני יזרעאלי, ששימש בעונה שעברה כעוזר מאמן בחולון.

* דניאל רוזנבאום סגר בהפועל חיפה לשנתיים נוספות. הגארד המתאזרח (27, 1.97) הגיע באמצע העונה החולפת מהפועל גליל עליון, ותרם 7.1 נקודות ו-3.4 ריבאונדים למשחק. קבוצתו מימשה את האופציה עליו לעונה הקרובה, והחתימה אותו בנוסף על הארכת חוזה עד 2026.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully