וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלית ברירה: במכבי פ"ת החלו לחפש מחליף למאור לוי

במועדון הבינו שהסיכויים שהקשר המצטיין יישאר קלושים ומחפשים קשר ישראלי או זר במקומו. דריכות לקראת פרסום סגל הנבחרת הצעירה

צפו באוהדי מכבי פתח תקוה חוגגים עם שחקני הקבוצה את הזכייה בגביע/רענן ברנובסקי

מחזיקת הגביע מכבי פתח תקוה תמריא היום (שלישי) בצהריים למחנה אימון בן 10 ימים בפראבץ שבבולגריה. המלאבסים יעשו שם את ההכנות לקראת משחק אלוף האלופים נגד מכבי תל אביב, שיתקיים ב-15.7, שלושה ימים לאחר חזרת הקבוצה ארצה.

נכון לעכשיו פתיחת העונה של מחזיקת הגביע אינה מזהירה ועד כה לא צורף אף שחקן רכש משמעותי, מלבד תמיר גלזר והשוער תומר ליטוינוב. בפתח תקוה בנו על הקשר מאור לוי ולמרות שכבר היה סיכום עקרוני בין עם מכבי חיפה בנוגע להישארותו לעונה נוספת, הקלפים נטרפו בשל עסקת העברתו של איתן אזולאי ממכבי נתניה למכבי חיפה, כשעל פי המתווה המסתמן ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי, יעשה מאור לוי את הדרך ההפוכה.

בפתח תקוה עוד מקווים בסתר לבם שהקשר בכל זאת ישחק אצלם, אך מאחורי הקלעים כבר החלו בחיפושים אחר ישראלי או זר לעמדה זו בקישור. עזיבתו המסתמנת של לוי משבשת כמובן את ההכנות של המאמן דן רומן וכעת יצטרכו לחפש עוד שלושה זרים חדשים לפחות, במקום אלו שעזבו.

שחקן מכבי פתח תקוה, מאור לוי, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
יהיה קשה להיכנס לנעליו. לוי/אריאל שלום

מי שצפוי להחמיץ חלק מתחילת מחנה האימון הוא החלוץ סאליו גינדו שעבורו לא הצליחו עדיין להסדיר אשרת כניסה לבולגריה ובמועדון נעשים מאמצים להסדיר את הנושא. בכל מקרה עתידו של גינדו בקבוצה אינו ברור ואם יימצא חלוץ טוב ממנו, הוא עשוי לעזוב. הפועל תל אביב כבר הביעה עניין בשחקן, שבשלב זה אינו מעוניין לרדת ללאומית.

בפתח תקוה עוקבים גם אחר נושא הסגל הסופי של הנבחרת הצעירה לאולימפיאדה, שכן שלושה שחקנים משמעותיים של הקבוצה - ניב יהושוע, לירן חזן ועידן טוקלומטי - נמנים כעת על הסגל המורחב ואם שלושתם ייצאו לפריז, הם יחמיצו גם את צמד המשחקים נגד בראגה הפורטוגלית, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully