וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יסתדרו בלעדיו? קלושים הסיכויים שחלאילי ישוחרר לאולימפית

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 9:58

אחרי שגלוך קיבל שחרור, סן ז'ילואז מערימה קשיים ולא צפויה לאשר לשחקנה הטרי לשחק בפריז. שחקן אחרי ההצגה מול מכבי חיפה: "יש מאבק אדיר על המקום ב-18 לאולימפיאדה"

תקציר קופה אמריקה: פנמה - בוליביה 1:3/ספורט1

קלושים הסיכויים שענאן חלאילי ישוחרר למשחקים האולימפיים. קבוצתו החדשה אוניון סן ז'ילואז הבלגית מערימה קשיים גדולים על שחרורו ורוצה אותו מקצועית למשימותיה. בהתאחדות לכדורגל עדיין לא הרימו ידיים בעניין, אבל מעריכים כי הסיכויים אפסיים, בניגוד לאוסקר גלוך שקיבל את השחרור מרד בול זלצבורג.

ענאן חלאילי אוניון סן ז'ילואז. אוניון סן ז'ילואז, אתר רשמי
סיכויים קלושים שיהיה באולימפיאדה. חלאילי/אתר רשמי, אוניון סן ז'ילואז

הביטחון הרב בנבחרת האולימפית רק התגבר אחרי התבוסה שהנחילו השחקנים של גיא לוזון אתמול למכבי חיפה. 1:5 היא תוצאה חריגה ויוצאת דופן. "גם לנצח נוער בתוצאה כזו זה קשה, אז את מכבי חיפה?", אמרו אתמול בנבחרת שתכנס היום מסיבת עיתונאים בצהריים בה ידברו יושב ראש ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ, המאמן גיא לוזון והקפטן דניאל פרץ.

בנבחרת לא הופתעו מהיכולת אתמול מול מכבי חיפה. "הרוח כאן בשיא והמוטיבציה לקראת פריז עצומה. גיא חיבר את השחקנים בעשרה ימים וכולם רוצים לטוס לאולימפיאדה. היה כאן מאבק מטורף על ה-18 שייסעו וכולם רצו להרשים את גיא כדי שייקח אותם. אף אחד לא רוצה לוותר על אולימפיאדה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
הנבחרת האולימפית של ישראל. לירון מולדובן
נראו מצוין מול מכבי חיפה. שחקני האולימפית חוגגים/לירון מולדובן

שחקן בנבחרת הסביר מה הסוד: "בזמן שהקבוצות מתניעות ומחפשות שחקנים זרים, אנחנו כבר יודעים היטב מה המטרה ומה מצפה לנו בפריז ומאוד ממוקדים בזה. זו נבחרת מוכשרת שיכולה להגיע רחוק בצרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully