וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"החצאית קצרה מדי": נאומי אוסקה בלב הסערה בווימבלדון

הטניסאית היפנית חזרה לנצח בטורניר היוקרתי אחרי שש שנים, אבל הבגד שלה עורר זעם ברשת: "לא ראוי, אחת התלבושות הגרועות אי פעם"

מחוץ לקווים, 1.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי חמש שנות היעדרות, נאומי אוסקה חזרה אתמול (שני) לטורניר ווימבלדון והשיגה את ניצחונה הראשון בלונדון מאז 2018 - 1:6, 6:1, 4:6 על הצרפתייה דיאן פארי. הטניסאית היפנית בת ה-26, בעברה המדורגת ראשונה בעולם וכיום במקום ה-113, חזרה השנה לסבב אחרי 15 חודשים שבמהלכם ילדה את בתה הבכורה, אבל הקאמבק לטורניר היוקרתי לא עבר ללא סערה.

הסיבה הפעם: החצאית של אוסקה, שעוצבה על ידה בשיתוף עם נייקי ולדעת רבים ברחבי הרשת הייתה קצרה מדי. "זה לא ראוי, לא מתאים לסגנון הקלאסי של אול אינגלנד קלאב", כתב אחד הגולשים. במקום אחר נטען כי זו "אחת התלבושות הגרועות אי פעם", והיו גם ביקורות אופנה ספציפיות יותר: "הסלסולים האלה. החצאית לא מצליחה להחליט אם היא עם קפלים או פסים. זה יותר מדי".

נאומי אוסקה טניסאית יפנית. רויטרס
אותה הביקורות לא ממש עניינו. נאומי אוסקה בסיום/רויטרס

את היפנית, שזכתה בעבר פעמיים באליפות ארה"ב ובאליפות אוסטרליה, זה לא ממש עניין לאחר הניצחון על הצרפתייה בת ה-21 (53 בעולם): "אני חיה בחלום. אני יודעת שאין לי הרבה משחקים כאן, אני שמחה שהקהל הגיע היום ותמך בי. אני מקווה שזה היה משחק מהנה עבורם, הלוואי שאני יכולתי להגיד שנהניתי לאורך כל המשחק. היו רגעים שהלב שלי פעם בחוזקה. אני מאושרת להיות כאן. מחר הבת שלי חוגגת שנה, אלה ימים יפים עבורי".

בסיבוב השני היא תשחק מול אמה נבארו מארה"ב (19 בעולם).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully