וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא גהי ועם טוני: סאות'גייט צפוי לערוך רוטציה חלקית נגד שוויץ

בתקשורת האנגלית טוענים שמאמן הנבחרת שוקל לשנות מערך ולהעניק קרדיט לחלוץ ושחקנים נוספים, זאת כאפשרות להשעיית בלינגהאם והבלם המוצהב. שואו וקונסה יקבלו הזדמנות? (ו', 19:00, ספורט1)

תקציר שמינית גמר יורו 2024: אנגליה - סלובקיה 1:2 (לאחר הארכה)/ספורט1

ארבעה משחקים לתוך יורו 2024, ואיכשהו ביכולת לא מספיק משכנעת, אנגליה כבר ברבע גמר הטורניר. נבחרת שלושת האריות ניצחה בהארכה 1:2 את סלובקיה בשלב שמינית הגמר, הודות למספרת מדהימה של ג'וד בלינגהאם ושער ניצחון של הארי קיין, אבל כאמור, שוב זה היה רחוק מלהיות מרשים.

באנגליה יודעים שמשהו יצטרך להשתנות, בטח מול נבחרת כמו שוויץ (שבת, 19:00, ספורט1) שהציגה כדורגל יוצא מן הכלל עד כה בטורניר, בוודאי ב-0:2 על איטליה שהעלה אותה לרבע הגמר. בתקשורת האנגלית כבר החלו בדיווחים על כך שגארת' סאות'גייט מתכנן מספר שינויים לקראת שבת, כשהראשון יהיה החלפתו של מארק גהי המוצהב. השני, יכול להיות קריטי הרבה יותר, במידה וג'וד בלינגהאם יושעה ולא יוכל לקחת חלק במשחק.

מי שצפוי להחליף אותו במרכז ההגנה הוא אזרי קונסה, בלמה של אסטון וילה, אבל גם אפשרות של הצבת קייל ווקר בעמדת הבלם על הפרק, כאשר טרנט אלכסנדר ארנולד יהיה בעמדת המגן הימני. ב"מירור" טוענים שסאות'גייט שוקל לספסל את בוקאיו סאקה, לשנות שיטה למערך של שלושה בלמים ולהציב את אייבן טוני, שעלה טוב מהספסל ובישל לבלינגהאם נגד סלובקיה, לצדו של הארי קיין בחוד.

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

מארק גהי נבחרת אנגליה. GettyImages
מי יחליף אותו במרכז ההגנה? גהי/GettyImages

ב"סאן" טוענים שגם שיתופו של קיריין טריפייר בספק, בעיקר הודות לעובדה שהוא לא סיים את המשחק כשיר במאחת האחוזים. המגן הימני של ניוקאסל הוצב מתחילת היורו בעמדת המגן השמאלי, ולפי הדיווח לוק שואו עשוי לערוך בכורה באליפות ולעלות במקומו ב-11 של האנגלים.

מי שכן ימשיך והרשים את סאות'גייט הוא קובי מאינו, שהיה בין הטובים הבודדים באנגליה, כשגם קול פאלמר ואנתוני גורדון צפויים להיאבק להיכנס על המקום בקישור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully