וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי סימונס סיכם בבאיירן, דוסבורי הול הוצג בצ'לסי

עודכן לאחרונה: 2.7.2024 / 21:46

הבווארים צריכים לסכם עם פ.ס.ז' בנוגע להולנדי, קשר לסטר חתם לשש שנים בשורות הבלוז. טוטנהאם רכשה את ארצ'י גריי מלידס, סאביו סיכם במנצ'סטר סיטי ויצטרף אליה בסיום הקופה אמריקה

מחוץ לקווים, 2.7/עריכת וידאו: נתי ברנד

העברות

* רכש לצ'לסי: קירנן דוסבורי הול נרכש מלסטר סיטי עבור 30 מיליון ליש"ט וחתם לשש שנים. הקשר בן ה-25 הצטרף ללסטר ב-2006 והוא עוזב את המועדון לראשונה, להוציא השאלה בלוטון בעונת 2020/21.

* טוטנהאם הודיעה על החתמתו של ארצ'י גריי בן ה-18, שרשם 44 הופעות בלידס. לפי דיווחים בממלכה, הקשר המבטיח נרכש תמורת 30-40 מיליון ליש"ט, כשג'ו רודון יעשה את הדרך ההפוכה.

* לאנדרו באריירו חתם בבנפיקה. הקשר הלוקסמבורגי בן ה-24, שסיים חוזה במיינץ, חתם עד 2029 בקבוצה הפורטוגלית.

* וולבס הכריזה על החתמתו של החלוץ הדני יורגן סטרנד לארסן בן ה-24, שמגיע מסלטה ויגו בהשאלה תמורת 2.5 מיליון ליש"ט - שאמורה להפוך לעסקת רכישה בגובה 25 מיליון ליש"ט ברגע שירשום מספר מסוים של הופעות שמופיע בהסכם בין הזאבים לבין קבוצתו בשנתיים האחרונות.

* רוס בארקלי עזב את לוטון והצטרף לאסטון וילה בחוזה לשנתיים. היורדת לצ'מפיונשיפ תקבל עבורו כ-5 מיליון ליש"ט.

* סאות'המפטון החתימה את צ'רלי טיילור לשנתיים. המגן השמאלי הצטרף לקדושים מברנלי.

* ברנטפורד החתיתה את איגור תיאגו, חלוצה של קלאב ברוז', תמורת 30 מיליון ליש"ט.

שמועות

* אלברו מוראטה הודיע לראשי אתלטיקו מדריד על כוונתו להישאר - חרף העניין הגדול שעורר לאחרונה בסעודיה. גם דייגו סימאונה חפץ בהישארותו של החלוץ.

* ב"ספורט" טוענים: ניקו וויליאמס "מת" לשתף בברצלונה פעולה עם חברו הטוב לנבחרת ספרד לאמין ימאל. גם צ'לסי מכינה הצעה "מסחררת", אך שחקן הכנף המופלא רוצה לעבור רק לבארסה.

* ב"בילד" טוענים שבאיירן מינכן הגיעה לסיכום מול צ'אבי סימונס, וגם כלי תקשורת נוספים מיישרים קו. לפי דיווחים, השחקן ירוויח 6 מיליון יורו נטו לעונה וכבר הודיע לראשי פריז סן ז'רמן על רצונו לעזוב, כעת כל שנותר הוא להשיג סיכום בין שני המועדונים.

* לפי פבריציו רומאנו, מנצ'סטר סיטי נעלה את עסקת סאביו, שיצטרף אליה אחרי קופה אמריקה. שחקן הכנף שהצטיין כמושאל בג'ירונה עם 11 שערים ו-10 בישולים בכל המסגרות יירכש מטרואה הצרפתית ואמור להיות חלק משמעותי ברוטציה של פפ גווארדיולה.

* באיטליה מדווחים: יובנטוס על סף צירופו של קפרן תוראם. הקשר יירכש מניס תמורת 20 מיליון יורו.

* ב"טיימס" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד תגיש הצעה רשמית לבאיירן מינכן עבור מתייס דה ליכט. הסכום: 42 מיליון ליש"ט. הבלם שמרוויח כ-15 מיליון יורו לעונה, מוכן לקצץ כדי לעבור על פי הדיווח באתר הגרמני "ספורט1".

* דיווח מעניין מאוד ב"קיקר": מאטס הומלס בדרך לבאייר לברקוזן. הבלם הגרמני שעזב את בורוסיה דורטמונד צפוי להצטרף לאלופה.

* מישי בטשואיי יעזוב את פנרבחצ'ה ויצטרף לגלאטסראיי בחוזה עד 2027, כך לפי פבריציו רומאנו.

* בספרד מדווחים: אתלטיקו מדריד הגיעה לסיכום מול ריאל סוסיאדד על רכישתו של רובין לה נורמן. בלם נבחרת ספרד יצטרף תמורת סכום שינוע בין 28 ל-30 מיליון יורו.

ניקו וויליאמס מול לאמין ימאל במשחק אבן נייר ומספריים. ספורט1, אתר רשמי
ישתפו פעולה גם בברצלונה? וויליאמס וימאל/אתר רשמי, ספורט1

* דיווח "במארקה" מעלה את האפשרות שברצלונה תחפש לסגור על רכישתו של סטניסלב לובוטקה. הקשר שהרשים ביורו במדי נבחרת סלובקיה, מעוניין לעזוב את נאפולי.

* אחרי שהיה מבוקש בפרמיירליג, נראה כי אדריאן ראביו דווקא בדרך לטורקיה. בתקשורת הטורקית טוענים שהצרפתי קרוב לסיכום בשורות גלאסטראיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully