וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגבוה בהיסטוריה: טייטום סיכם על חוזה עתק בסלטיקס

אחרי שהוליך את בוסטון לאליפות מרשימה, הכוכב הגדול סיכם על חוזה חדש לחמש שנים, במסגרתו הוא ירוויח לא פחות מ-314 מיליון דולר

מחוץ לקווים, 1.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

אחרי שהוליך את בוסטון לאליפות מוחצת ומרשימה, ג'ייסון טייטום קיבל את החוזה הכי גבוה בהיסטוריה של ה-NBA: הכוכב הגדול סיכם הלילה על הארכת חוזה שבמסגרתה הוא ירוויח לא פחות מ-314 מיליון דולר לחמש השנים הבאות, כולל אופציית שחקן לטרייד אם הוא ירצה בכך.

טייטום בן ה-26 הוליך כזכור את בוסטון לאליפות ה-18 שלה, כאשר בסדרת הגמר מול דאלאס הוא רשם ממוצעים של 22.2 נקודות, 7.8 ריבאונדים ו-7.2 אסיסטים בדרך לשבירת שיא האליפויות של הלייקרס. הפורוורד, שנבחר במקום השלישי בדראפט 2017 על ידי הסלטיקס, הפך להיות אחד הכוכבים הגדולים בליגה בשנים האחרונות והוא ישתף פעולה גם בעונות הבאות עם ג'יילן בראון, שגם הוא האריך חוזה בעונה שעברה.

שחקן בוסטון סלטיקס ג'ייסון טייטום. Adam Glanzman, GettyImages
הופך להיות השחקן עם השכר הגבוה אי פעם. ג'ייסון טייטום/GettyImages, Adam Glanzman

הסלטיקס סיכמו מוקדם יותר ביום שני גם על הארכת חוזה עם הגארד דריק ווייט, מה שקושר את כל שחקני החמישייה לחוזים לפחות עד עונת 2025/6. טייטום נבחר חמש פעמים לאולסטאר, כולל שלוש עונות ברציפות בהן נבחר לחמישיית העונה הראשונה.

לאחר שזכה במדליית זהב באולימפיאדת טוקיו 2021, הוא צפוי להיות גם חלק מסגל נבחרת ארה"ב באולימפיאדת פריז הקיץ, כאשר נבחרת הגברים הלאומית תנסה לזכות במדליית הזהב החמישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully