וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת מתגאה ב"משחק מושלם". דה בראונה זעם על עיתונאי: "טיפש"

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 23:49

קאנטה עדיין ללא הפסד בטורניר גדול, ראביו: "קונה את זה עד הסוף". דשאן: "זה נפלא". קפטן בלגיה מאס בשאלות על דור הזהב ("עתידי? מוקדם לענות. התוכנית עבדה עד שספגנו") וזכה לתגובה עוקצנית בטוויטר

תקציר יורו 2024: צרפת - בלגיה 0:1, שמינית גמר/ספורט1

במונדיאל 2018 נבחרות צרפת ובלגיה נפגשו בחצי הגמר והטריקולור השיגו 0:1 דחוק משער של סמואל אומטיטי בדקה ה-51. באוקטובר 2021 שתי היריבות הוותיקות שוב עלו לכר הדשא, הפעם לחצי גמר ליגת האומות. בלגיה כבר הוליכה 0:2, אבל קארים בנזמה, קיליאן אמבפה ותאו הרננדז עם שער בדקה ה-90 - הפכו ל-2:3.

"טראומה חדשה נגד צרפת", כתבו הערב (שני) בתקשורת הבלגית ולא לחינם. שער עצמי של יאן ורטונגן בדקה ה-85 קבע 0:1 לצרפת בשמינית גמר יורו 2024 והטריקולור שוב עברו את בלגיה.

דידייה דשאן אמר בסיום ל-TF1: "זה נפלא. היה משחק גדול, משחק צמוד. שלטנו יותר והגענו ליותר מצבים. קולו, זה קולו! זה נפלא! הגענו לפני כן להרבה מצבים ולא דייקנו. עשינו הרבה דברים טובים, צריך ליהנות מזה ולא לקחת את זה כמובן מאליו. הם אלה שהולכים הביתה".

רנדל קולו מואני אמר: "זה נחמד מאוד, רצינו את זה כל כך. בעטנו ואיימנו, אבל לא היינו מדויקים. הייתה לי הזדמנות אחת וזה הצליח, אנחנו מאוד שמחים וגאים. המאמן ביקש ממני להכניס רעננות, לשמור על הכדורים ולהציק להם עם המהירות שלי. ניסיתי להביא את האינטנסיביות שלי כדי לדחוף את הנבחרת קדימה".

רנדל קולו מואני חוגג עם שחקני נבחרת צרפת. רויטרס
הפעם קולו מואני בצד החוגג/רויטרס

אדריאן ראביו, שספג צהוב שני ויחמיץ את רבע הגמר, טען כי היה זה "משחק מושלם" של צרפת. "הייתה אנחת רווחה אמיתית עם השער הזה, אחרי משחק טוב שלנו. ידענו לא לספוג והבנו מראש ששער אחד יכריע את המשחק. השער המאוחר הפך את המשחק למושלם. המערך? לא שיחקנו 4-4-2 יהלום, גריזמן היה בצד ימין וניסה להיכנס פנימה עם רגל שמאל. המשכנו לעשות את מה שעשינו טוב עד כה, שזה להתגונן. חוסר יעילות? שער אחד מספיק כדי לנצח, אנחנו מרוצים מה-0:1. אין לי בעיה שזה יהיה ככה עד הסוף. חבל לי על הצהוב, השיפוט בתחילת המשחק היה מעט גבולי לטעמי. אני סומך על הבחורים, אתמוך בהם מהצד".

אנטואן גריזמן, ששוב לא הרשים: "לא משנה לי לנצח בתוצאה כזו, אנחנו ברבע הגמר. הייתה הופעה הגנתית נהדרת שלנו, בלי הגנה חזקה אתה לא יכול להגיע רחוק. זו הייתה שיטה חדשה, אנחנו לא רגילים אליה. ההצבה שלי באגף? למדתי על זה רק הבוקר. אני תמיד אומר לרשות המאמן והנבחרת, מתרגלים. זו לא הקרבה, המאמן אמר לי לשחק שם וזה מה שעשיתי. תמיד אתן הכול עבור הנבחרת. הוא יודע איפה אני אוהב לשחק, אבל תמיד אתן הכול עבורו ועבור הנבחרת. הוא סומך עליי ואני מנסה לתת בחזרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנטואן גריזמן שחקן נבחרת צרפת. רויטרס
גילה על העמדה באגף רק בבוקר. אנטואן גריזמן/רויטרס

קווין דה בראונה סיים טורניר מאכזב מבחינה אישית וקבוצתית. הקשר המצטיין היה פעיל מאוד בכל המשחקים, אבל נראה עצבני על חבריו בשלב הבתים. הערב הוא איים פעמיים למסגרת, אבל מייק מניאן הדף את הבעיטות שלו. "הייתה לנו תכנית משחק והוצאנו אותה לפועל די טוב", אמר KDB, "היא עבדה היטב, עד הספיגה. מצער מאוד שאנחנו בחוץ. עשינו הכול כדי לנצח, היינו רחוקים רק 5 דקות מהארכה".

דה בראונה הוסיף: "היה לי טורניר טוב, גם הרגשתי טוב מבחינה פיזית. עשיתי הכול כדי לעזור לנבחרת, וחבל שלא יכולתי לנצל את ההזדמנות האחרונה, אבל באמת נתתי הכול. האם זה המשחק האחרון שלי בנבחרת? מוקדם מדי להשיב על זה. תנו לי לעכל את ההפסד. זו הייתה עונה ארוכה מאוד, אני צריך לתת לגוף שלי לנוח קצת. אקבל החלטה בסוף הקיץ".

השאלה האחרונה שהופנתה לעבר דה בראונה עסקה בכישלון של "דור הזהב הבלגי" ששוב פישל וסיים ללא תואר. דה בראונה זעם על השאלה וכאשר נטש את עמדת הריאיונות נצפה מסנן "טיפש" מרוב כעס. התברר שהשואל היה טנקרדי פאלמרי האיטלקי, שהגיב לדה בראונה בטוויטר: "שלום קווין, תזכורת קטנה בשבילך: הזכרת את דור הזהב של צרפת, אנגליה, גרמניה וספרד - כל הנבחרות האלה הגיעו לגמר! כדורגלן שרוצה שישאלו אותו רק על ההצלחות שלו. ילד מפונק".

השוער קון קסטלס אמר ממש אחרי השריקה האחרונה: "היה טורניר מאוד בינוני... אני חושב שחדר ההלבשה יהיה מאוד שקט, אנחנו מאוד מאוכזבים".

דה בראונה מתעמת עם פאלמרי וקורא לו טיפש

שחקן נבחרת בלגיה, קווין דה בראונה. רויטרס
פרידה מוקדמת. דה בראונה/רויטרס

הנתונים

צרפת עדיין בלתי מנוצחת עם אנגולו קאנטה על המגרש בטורנירים גדולים. המאזן עומד על 13 ניצחונות ושש תוצאות תיקו.
צרפת היא הנבחרת שהרוויחה יותר מכל אחת אחרת משערים עצמיים במסגרת אליפויות אירופה. השער הערב היה החמישי, כשאחריה ספרד עם ארבעה והולנד עם שלושה.
צרפת התמודדה עם בלגיה חמש פעמים בטורנירים גדולים ובכל המקרים שלחה אותה הביתה. בפעם היחידה שזה קרה ביורו לפני כן, היא גם זכתה (1984).
סך הכול יש לצרפת 23 ניצחונות במסגרת היורו, כשלפניה רק שתי שיאניות הזכיות: גרמניה ניצחה 30 פעמים וספרד 25.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully