וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא הפועל תל אביב יקח צעד אחורה: "לאפשר לאנשים אחרים להוביל"

1.7.2024 / 19:35

אבי זידנברג, שמחזיק ב-30 אחוזים מהפועל תל אביב ומלווה את המועדון ב-14 השנים האחרונות, יהיה פחות מעורב בניהול הקבוצה: "גאה בדרך, עצמת הקהילה שלנו לא מפסיקה לרגש אותי. הגיע הזמן שלי לשנות פאזה"

הפועל תל אביב נמצאת בימים האחרונים במוקד העניינים של הספורט הישראלי בזכות מבול החתמות לבניית סגל חזק ואטרקטיבי שאמור להוביל את הקבוצה להישגים בליגה ובאירופה. הערב (שני) הודיע נשיא המועדון אבי זידנברג, שמחזיק ב-30 אחוזים מהקבוצה החל מהקיץ שעבר, כי ייקח צעד אחורה.

אבי זיידנברג, נשיא הפועל תל אביב. באדיבות המצולמים
"לאפשר לאנשים אחרים להוביל". זידנברג/באדיבות המצולמים

"אני אדום בנשמה", פתח זידנברג בחשבון בטוויטר שלו, "ב-14 השנים האחרונות אני מלווה את מועדון הכדורסל ותומך בו. לאורך הדרך הארוכה שעברנו יחד לרבות רגעי אושר, שמחה, כאב, משברים, והישגים, וזאת תוך השקעת מיטב זמני,מרצי וכספי.במהלך השנה האחרונה עברנו תהליך מרשים של התבגרות, ו"קפיצת גדילה". אני גאה בדרך שלנו ובהישגים ובטוח שנמשיך לצמוח ולנפץ תקרות זכוכית"

זידנברג המשיך וכתב: "העונה שהסתיימה הייתה מאד אינטנסיבית ומרגשת, רצופת אירועים, לרבות המלחמה הארורה, בנסיבותיה הקשות הקשר עם הקהילה התחזק מאד. התברכתי בזכות ללוות את חברי הקהילה שלנו ברגעים הקשים שלהם. עצמת הקהילה שלנו לא מפסיקה לרגש אותי. יחד עם זאת הגעתי למסקנה שזה הזמן שלי לשנות פאזה ולאפשר לאנשים נוספים לקחת את ההובלה. אני לא הולך לשום מקום, אבל אני כן אקח צעד לאחור מהמעורבות שלי בניהול השוטף של החברה, אמשיך לתמוך ולסייע ככל שאוכל. תודה שהענקתם לי את הזכות להיות לצדכם במסע הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully