וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורוגוואי הדיחה את ארה"ב מהקופה אמריקה, פנמה חגגה

הסלסטה עלו בהרכב חזק, ניצחו 0:1 את האמריקאים וסיימו לראשונה שלב בתים עם מאזן מושלם. הפנמים העפילו עם 1:3 על בוליביה החלשה

תקציר אורוגוואי - ארה"ב/ספורט1

לאחר שחצי מתמונת משחקי רבע הגמר בקופה אמריקה כבר הושלמה, הלילה (בין שני לשלישי) נקבע שפנמה הצטרפה לאורוגוואי ברבע הגמר אחרי שניצחה בקלות את בוליביה. ארה"ב מאידך הודחה בבושת פנים מהטורניר הביתי שלה בעקבות הפסד 1:0 לאורוגוואי וניצחון של הפנמים על בוליביה.

כל תקצירי הקופה אמריקה באפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו להורדה

אדוארדו גררו פנמה. רויטרס
העפלה מרשימה לרבע הגמר. אדוארדו גררו חוגג/רויטרס

ארצות הברית - אורוגוואי 1:0

מארחת הטורניר הסתבכה בגדול כשהפסידה 2:1 לפנמה במשחק האחרון וכדי להעפיל לרבע הגמר היא היתה צריכה לעשות תוצאה טובה יותר מפנמה. אלא שהפנמים ניצחו בקלות את בוליביה החלשה והאמריקאים הודחו בבושת פנים מול אורוגוואי של ביילסה, שפתח בהרכב חזק למרות שהבטיח העפלה עוד לפני המשחק הזה. אורוגוואי מצידה פתחה את הקופה אמריקה עם שלושה ניצחונות לראשונה מאז 1959 ולראשונה סיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם. האורוגוואים נהנו כרגיל מהגנת ברזל בראשות רונאלד אראוחו ובדקה ה-66 מתיאס אוליביירה חלוץ נאפולי כבש מקרוב אחרי הדיפה לא טובה של מאט טרנר לכדור חופשי. אורוגוואי הנהדרת תמתין ברבע הגמר לברזיל או קולומביה ומי שזו לא תהיה, צפוי משחק גדול שבו לא בטוח שתהיה פייבוריטית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בניצחון פנמה על בוליביה

תקציר קופה אמריקה: פנמה - בוליביה 1:3/ספורט1
פולארין באלוגון נבחרת ארצות הברית. רויטרס
מארחת הקופה אמריקה הודחה כבר בשלב הבתים. פולארין באלוגון/רויטרס

מדוע השופטים סירבו ללחוץ את ידו של פוליסיץ'?

פנמה - בוליביה 1:3

מה תגידו על פנמה? הנבחרת מהקאריביים היתה צריכה לנצח ושהאמריקאים ישיגו רק נקודה או פחות במשחק המקביל כדי להעפיל והיא עשתה את זה בלי הרבה בעיות מול נמושת הבית וחגגה העפלה מפתיעה שהושגה בעיקר בזכות הניצחון על ארה"ב במשחק הקודם. חוסה נלסון פרץ את הסכר בדקה ה-22, אבל ברונו מיראנדה הלחיץ עם השוויון בדקה ה-69 לבוליביאנים. פנמה קיבלה רוח גבית משער היתרון של אורוגוואי במשחק המקביל ואז אדוארדו גררו (79) אקס מכבי תל אביב וסזאר יאניס (90) נתנו את האות לחגיגה הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully