וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נופל ולא מצליח לקום: התיעוד המביך של מריו באלוטלי

זמן קצר אחרי שנבחרת איטליה הפסידה לשוויץ והודחה מיורו 2024, אחד מכוכביה בעבר התהלך שיכור ברחובות אודינה, עד שהתמוטט. עוברי אורח ניסו לעזור

תקציר: שוויץ - איטליה 0:2/ספורט1

בערב בו אלופת אירופה, נבחרת איטליה הודחה מיורו 2024 ולמעשה איבדה את תוארה, אחד מכוכביה הגדולים לפני יותר מעשור, מריו באלוטלי, תועד שוכב שיכור על הרצפה, מנסה לקום ונופל במהלך חופשה.

באלוטלי בן ה-33, שסיים חוזה בדמירספור הטורקית אחרי עונה בה מיעט לשחק וכעת הפך לשחקן חופשי, תועד ברחובות העיר אודינה כשהוא בגלופין וללא יכולת לעמוד על רגליו. ביורו 2012 הוא כבש צמד בחצי הגמר, בדרך לגמר בו הפסידה איטליה לספרד, ובחלוף 12 שנה ניסו לעזור לו לקום מהרצפה עוברי אורח ברחוב, אך ללא הצלחה.

צפו בתיעוד המביך של מריו באלוטלי

כאמור, התיעוד של באלוטלי על הרצפה ברחובות אודינזה הגיע זמן קצר אחרי שנבחרת איטליה הפסידה 2:0 לשוויץ וסיימה את דרכה ביורו 2024 בשלב שמינית הגמר. זו לא הפעם הראשונה שבאלוטלי, שכבר מוצמד לו הכינוי "מסתבך סדרתי", מתועד לאחר שתיית אלכוהול מרובה שגורמת לו לאבד שליטה. ב-2022 הוא צולם בשוויץ יוצא מבר בליווי של שני אנשים שמסייעים לו לעמוד. בנובמבר 2023 הוא סירב לבדיקת אלכוהול לאחר תאונה שבה היה מעורב.

מאז שעזב את ליברפול ב-2016, באלוטלי עבר בין שבע קבוצות שונות, אך לא הצליח לחזור לקדמת הבמה ובשנים האחרונות שיחק בטורקיה ובשוויץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully