וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף לזלמנסון: מירון רוינה חתם לשנה בהפועל תל אביב

1.7.2024 / 16:30

הסנטר הישראלי (26, 2.03) הצטרף לאדומים מהפועל גליל עליון בהחתמה השלישית שלהם ביממה האחרונה והשמינית הקיץ: "יביא אנרגיה לקו הקדמי"

מחוץ לקווים, 1.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: זיו שטיינר

מבול ההחתמות של הפועל תל אביב היום (שני) המשיך עם צירופו של הסנטר הישראלי מירון רוינה. אחרי מרכוס פוסטר ובן בנטיל שחתמו רשמית בשורות האדומים, גם רוינה בן ה-26 (2.03), הצטרף לעונה הקרובה, ויהיה מחליפו לעמדה של עידן זלמנסון ששוחרר.

רוינה שיחק בעונה שעברה בהפועל גליל עליון והעמיד ממוצעים של 5.1 נקודות למשחק ו-5.9 ריבאונדים. לפני כן, שיחק גם בהפועל גלבוע גליל ובהפועל אילת.

המנהל המקצועי ג'ורג' הינאס אמר לאחר החתמתו של רוינה: "מירון רשם התקדמות גדולה בשנה האחרונה וממשיך להשתפר משנה לשנה. הוא יביא לנו הרבה אנרגיה לקו הקדמי וישמש לנו ככלי נוסף שבוודאי יעזור לנו בעונה הארוכה והתובענית שלפנינו".

מירון רוינה הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
מירון רוינה הפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

רוינה הוא השחקן השמיני כבר שמצטרף להפועל תל אביב, הקיץ אחרי ההחתמות של בן בנטיל, מרכוס פוסטר, ג'ונתן מוטלי, נועם יעקב, ג'ו רגלנד, עוז בלייזר וגיא פלטין. כלו אלו מתווספים לתומר גינת שהאריך חוזה ואין ספק שאלו מהווים שלד לקבוצה חזקה מאוד, שאמורה גם בעונה הבאה לקרוא תיגר על האליפות, כפי שעשתה בשתי העונות הקודמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully