וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו דוידוב חתם בראשון לציון, אלעד בראון מאמן אום אל פאחם

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 21:53

קשר הפועל פתח תקוה בעונה החולפת התאחד בעיר היין עם טסלפפה ושטיין: "שמח לצאת לדרך חדשה, מקווים לעשות דברים יפים". אום אל פאחם הודיעה על המינוי והחתימה את שון בוסקילה

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

הפועל ראשון לציון ממשיכה להתחזק לקראת העונה הבאה ואחרי שהחתימה את רז שטיין, הקבוצה צירפה היום עוד שחקן מהפועל פתח תקוה. עידו דוידוב, הקשר בן ה-29 שהיה שותף להעפלה של הקבוצה ממלאבס לליגת העל יחד עם שטיין לפני שתי עונות, חתם בקבוצה אותה מאמן עופר טסלפפה.

טסלפפה מצרף בכך שחקן שני מהפועל פתח תקוה, אותה הוא אימן בעונה שעברה. השחקן הבא שעשוי להצטרף הוא ג'ימי אלכסיס, הבלם שכיכב בעונת העלייה של הפועל פתח תקוה, שהיום הודיעה על כך שהוא עוזב.

דוידוב שיחק כאמור בעונה וחצי האחרונות בהפועל פתח תקוה ולפני זה שיחק גם בהפועל כפר סבא, סקציה נס ציונה, הפועל אום אל פאחם ומכבי פתח תקוה.

עידו אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד להצטרף למועדון כמו ראשל"צ ולצאת לדרך חדשה. מאמין שעם עבודה קשה ובעזרת הקהל נוכל לעשות דברים יפים ולחוות יחד רגעים שמחים ומרגשים. שיהיה לנו בהצלחה ויאללה ראשון".

עידו דוידוב, שחקן הפועל פתח תקוה חוגג. דני מרון
מתאחד עם טסלפפה בראשון. דוידוב/דני מרון

* הפועל אום אל פאחם הודיעה רשמית על מינויו של אלעד בראון, שהעלה את מכבי הרצליה ללאומית והוביל אותה לעונה מוצלחת עם השגת הפלייאוף העליון. מי שחתם בינתיים הוא הקשר שון בוסקילה, ששיחק בעונה הקודמת בסקציה נס ציונה.

* העולה החדשה הפועל כפר שלם החתימה אמש את אוהד ברזילי. החלוץ בן ה-26 החל את העונה שעברה בליגת העל במדי הפועל חדרה ובינואר עבר להפועל עפולה ותרם שלושה שערים במסע ההישארות.

מכבי יפו צירפה את איזי ניב הנסן, שכבש חמישה שערים במדי מ.ס. קרית ים מליגה א' צפון בעונה שעברה. הקשר בן ה-20 (ממוצא נורבגי), בוגר מחלקת הנוער של מכבי נתניה, אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח ונרגש לחתום במועדון כמו מכבי יפו. מודה לצוות המקצועי ולהנהלה על האמונה בי ומחכה להחזיר במגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully