וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר אליפות ישראל בטניס שולחן ע"ש רס"ל בן זוסמן ז"ל

האליפות תיערך בין ה-2-5.7.24 בהיכל הפיס ארנה בירושלים. רס"ל בן זוסמן ז"ל לוחם הנדסה קרבית היה שחקן מקצועי בענף הטניס שולחן ונפל בלחימה בעזה

פיס ארינה ירושלים מתכונן לגמר אליפות ישראל בטניס שולחן/יחצ

אליפות ישראל בטניס שולחן ה-69 תיערך השנה במתכונת מיוחדת ותיקרא על שמו של חלל צה"ל, שחקן טניס שולחן, בן זוסמן ז"ל שנפל במלחמת חרבות ברזל בקרבות בעזה. האליפות תפתח מחר (שלישי) ותיערך בין התאריכים 2-5.7.24 בהיכל הפיס ארנה בירושלים כאשר משחקי חצי הגמר והגמר ייערכו ביום שישי ה-5.7.24.

כ-750 שחקנים מכל הגילאים והקטגוריות צפויים לקחת חלק באליפות ישראל בטניס שולחן השנה. בטורניר השנה ייערכו קטגוריות משחקים בכל הגילאים לגברים ונשים מגיל 9 ועד 80. איגוד טניס השולחן בישראל יזם את האליפות בשיתוף עם משרד התרבות והספורט, טוטו WINNER, עיריית ירושלים וחברת אריאל, הרל"י (הרשות לפיתוח ירושלים), קרן ירושלים וקבוצת קומטק האמונה על הפקת האליפות.

האליפות תיקרא על שמו של בן זוסמן ז"ל כחלק משיתוף פעולה עם משפחת זוסמן ומתוך רצון להוקיר ולהנציח את יקירם שנפל במלחמת חרבות ברזל. בן זוסמן היה לוחם מילואים בחיל ההנדסה. בן לא זומן למילואים, אך הוא התייצב בצהרי ה-7 באוקטובר והתעקש לחבור לצוות שלו. ב-3 בדצמבר 2023, תוך כדי חתירה למגע ומוכוון משימה ומטרה, בן נהרג בהיתקלות עם מחבלי חמאס בצפון רצועת עזה, בן 22 במותו. בנוסף, בטורניר השנה ייערך טקס מיוחד ופינת הנצחה לזכרם של שחקני טניס שולחן נוספים שנפלו במלחמת חרבות ברזל - רס"ן רועי מלדסי וסמל שי מיכאלי ז"ל.

רס"ל (במיל') בן זוסמן. באדיבות המשפחה
נפל בהיתקלות מול מחבלים בצפון רצועת עזה בדצמבר 2023. רס"ל בן זוסמן ז"ל בתקופתו כשחקן טניס שולחן/באדיבות המשפחה

לירון כרמל, יו"ר איגוד טניס שולחן בישראל: " אנו גאים לערוך השנה את התחרות בעיר ירושלים, בירת ישראל. אני חושב שבימים אלה זאת זכות אדירה שנפלה בחלקנו ותודות לשיתוף הפעולה של העירייה, ושותפים נוספים, נקיים את האירוע הגדול ביותר שידע ענף טניס השולחן בישראל. אנו מצפים ומקווים לראות קהל רב מכל קשת האוכלוסייה שיבואו להפנינג תוסס שכולו טניס שולחן עם טובי הספורטאים בישראל. אני מבקש להודות למשפחת זוסמן על הסיוע, קבוצת קומטק, וכמובן לצוות האיגוד בראשות המנכ"לית, קרין פלג נוימן על העבודה הרבה והמושקעת לאירוע".

יו"ר הטוטו, שבתאי צור: "הטוטו גאה להיות נותן החסות הראשי והרשמי של אליפות ישראל בטניס שולחן, שתיערך השנה לזכרו של רס"ל בן זוסמן ז"ל. דווקא בעת הזו לעיסוק בספורט ולהמשכיות של הספורט יש חשיבות הרבה מעבר לניצחונות, להפסדים, לגביעים ולמדליות. זוהי הזדמנות ייחודית להגיע לארנה בירושלים כדי לכבד את זיכרו של בן ז"ל וגם ליהנות מחוויית ספורט איכותית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פיס ארינה ירושלים מתכונן לאליפות ישראל בטניס שולחן. יחצ,
פיס ארינה ירושלים מתכונן לאליפות ישראל בטניס שולחן/יחצ

איגוד טניס השולחן בישראל ייפרד השנה בטקס מרגש מאגדת טניס השולחן דרור פולק ז"ל שהלך לעולמו בגיל 64 לפני מספר חודשים. פולק ז"ל היה איש מקצוע, ואחד מגדולי שחקני טניס שולחן שהיו בישראל, זכה שבע פעמים באליפות ישראל וייצג את נבחרת ישראל בחמש אליפויות עולם. דרור פולק, נפטר בגיל 64 בתאריך 1.04.24 כתוצאה מדום לב.

בנוסף, האיגוד יציין את זאב קראוס ז"ל ויוסי ריכטמן ז"ל מותיקי הענף שנפטרו במהלך השנים ולשניים עשייה ותרומה משמעותית לענף.

זאת התחרות הגדולה ביותר שהייתה בהיסטוריה של הענף. האליפות תכלול לא פחות מ 760 ספורטאים, שידור ישיר בערוץ 5 ביום הגמרים (שישי). הפקת האירוע על ידי קומטק. במהלך ימי התחרויות יגיעו שר הספורט, נשיא המדינה, ראש עיריית ירושליים ומכובדים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully