וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומאן לא מקל ראש, יורדנסקו בטוח: "אין ספק שהולנד פייבוריטית"

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 21:29

הולנד תנסה להתאושש מההפסד המפתיע לאוסטריה עם משחק של להיות או לחדול בשמינית הגמר. דומפריס אמור לפתוח יחד עם פרימפונג, אחרי שהשניים לא שיחקו במשחק הקודם. המאמן ההולנדי: "נצטרך להתעלות מול יריבה כזאת". רומניה תפתיע? (ג', 19:00, ספורט1)

תקציר יורו 2024: הולנד - אוסטריה 3:2/ספורט1

הולנד

אחרי שעשתה קאמבק מול פולין במחזור הראשון, הולנד שיחקה טוב ב-0:0 מול צרפת, אבל אכזבה מאוד בהפסד 3:2 לאוסטריה. כעת, ההולנדים ינסו לשבור את רצף ההפסדים שלהם בשלב הנוקאאוט של המפעל והם מקבלים יריבה די נוחה כדי לעשות את זה - רומניה (שלישי, 19:00, ספורט1). הולנד ניצחה ב-10 מתוך 14 המפגשים הקודמים שלה מול רומניה, אבל תצטרך להציג יכולת משופרת מזו שהציגה מול האוסטרים. לגבי ההרכב של רונאלד קומאן, דנזל דומפריס צפוי לחזור לעמדת המגן הימני, כאשר ג'רמי פרימפונג אמור לפתוח בחלק הקדמי במקום דונייל מאלן ולצד ממפיס דפאי וקודי גאקפו.

המאמן התייחס ליריבה ולשחקנים שעשויים לשחק: "אנחנו רוצים לשחק כדורגל טוב ויפה לעין. זה לא תמיד עובד, ונגד יריבה כמו רומניה נצטרך להתעלות. צריך לקחת אותה ברצינות, אנחנו יודעים שנהיה חייבים להשתפר מהמשחק האחרון. צריכים להחזיר את הביטחון מההפסד לאוסטריה. יהיה משחק מאוד אגרסיבי, נצטרך להיות מוכנים מהמצבים הנייחים שלהם. צ'אבי סימונס? הוא מוכשר מאוד, הראה לי שיוכל לשחק בכל מקום. פייבוריטים? זה לא משנה, זה תלוי רק בנו".

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

שחקן נבחרת הולנד, דנזל דומפריס אחרי פסילת שער. רויטרס
יחזור לעמדת המגן הימני. פרימפונג/רויטרס

רומניה

הרומנים פתחו את היורו בסערה עם ניצחון מרשים מאוד על אוקראינה, אבל חזרו לפרופורציות עם הפסד מול בלגיה ותיקו עם סלובקיה. כעת הם ינסו להשיג ניצחון ראשון על ההולנדים בטורניר גדול ולחולל עוד הפתעה, אחרי שסלובקיה כמעט הדיחה את אנגליה. ניקושור בנקו המגן השמאלי ייעדר בגלל צהובים ואת מקומו אמור למלא וסילה מוגוש, למרות שבמקור הוא מגן ימני.

המאמן אדי יורדנסקו מתרגש ומוכן למעמד: "אנחנו משחקים מול ההיסטוריה, צריכים להיות מוכנים לתת הכל. זה לא משחק קל, זה מאבק על רבע הגמר. אין ספק שהולנד פייבוריטית, יש לה שחקנים יוצאים מן הכלל, אבל יש לנו חוזקות כדי להתעלות ולנצח. יש לנו פתרונות בסגל, גם לשחקנים שלא יוכלו להשתתף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
רזבאן מרין חוגג עם ניקולאה סטנצ'ו נבחרת רומניה. רויטרס
יחגגו גם מול הולנד? שחקני נבחרת רומניה/רויטרס

טריוויה

* זה יהיה המפגש השני בלבד בין שתי הנבחרות בטורניר גדול. הולנד ניצחה 0:2 במפגש הקודם היחיד בין השתיים ביורו 2008.

* רומניה ניצחה רק אחד מבין 14 מפגשיה האחרונים עם הולנד בכל המסגרות והפסידה 10 פעמים. היא הפסידה גם בארבעת המפגשים האחרונים שלה מול הולנד.

* רומניה העפילה לשלב הנוקקאוט של טורניר גדול בפעם הראשונה מאז יורו 2000.

* הולנד הפסידה את שלושת משחקי הנוקקאוט האחרונים שלה באליפות אירופה. היא עפה מול פורטוגל בחצי הגמר ב-2004, מול רוסיה ברבע הגמר ב-2008 ומול צ'כיה בשמינית גמר יורו 2020.

* זה יהיה משחקה ה-20 של רומניה באליפות אירופה. היא ניצחה רק בשניים מתוך 19 המשחקים שקיימה עד כה בטורניר.

הרכבי הקבוצות

שופט: פליקס צוואייר (גרמניה)
אצטדיון: אליאנץ ארנה (מינכן)
קהל: 65012

    משחקי רבע הגמר:

    5.7, 19:00, שטוטגרט: גרמניה - ספרד
    5.7, 22:00, המבורג: פורטוגל/סלובניה - צרפת/בלגיה (2)

    6.7, 19:00, דיסלדורף: אנגליה - שוויץ (3)
    6.7, 22:00, ברלין: רומניה/הולנד - אוסטריה/טורקיה (4)

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully