וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עילאי טרוסט נשאר בחדרה. ניב גוטליב חתם בפראלימני

עודכן לאחרונה: 1.7.2024 / 19:50

הקשר ימשיך בקבוצה שאליה הצטרף בקיץ שעבר: "אנחנו מרגישים כמו משפחה אחת גדולה". סילבס העביר את האימון עם תחבושת בברך, שולמייסטר האריך חוזה גם כן

מחוץ לקווים, 30.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל חדרה פתחה אתמול (ראשון) את האימונים לקראת העונה הקרובה בסגל כמעט מלא, כאשר מי שעדיין לא הגיעו לארץ הם הקשר עבדולאיי סיסה והחלוץ ג'יימס אדניי שיצטרפו בימים הקרובים. הבוקר הודיע המועדון על החתמתו לעונה נוספת של הקשר עילאי טרוסט. טרוסט בן ה-25, שגדל במכבי חיפה, הצטרף לחדרה בקיץ שעבר ורשם 23 הופעות.

לאחר שחתם אמר הקשר: "אני מאושר להישאר במקום שאני מרגיש בו מצוין. הרבה מאוד שחקנים נשארו מהסגל של השנה שעברה, אנחנו מרגישים כמו משפחה אחת גדולה ואני בטוח שהעונה הקרובה תהיה טובה יותר, גם מבחינתי ברמה האישית וגם מבחינת הקבוצה".

שחקן נוסף שיישאר בהפועל חדרה הוא המגן איציק שולמייסטר בן ה-26, שחתם לעונה נוספת. לאחר החתימה אמר שולמייסטר: "אני מאושר להישאר בחדרה, מצאתי פה בית חם. מחכה כבר לפתיחת העונה ומאמין שנעשה עונה טובה יותר יחד".

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

ניב גוטליב חותם עם פראלמיני לצד סוכנו גלעד קצב. באדיבות המצולמים
ניב גוטליב במעמד החתימה בפראלימני/באדיבות המצולמים

וממי שנשאר, למי שעוזב. ניב גוטליב ששיחק בהפועל חדרה בעונה האחרונה, חתם היום בפראלימני הקפריסאית באמצעות סוכנו גלעד קצב. גוטליב ישחק תחת המאמן הישראלי אורי גוטמן.

המאמן חיים סילבס התייצב אמש לאימון עם תחבושת בברכו הימנית, לאחר שעבר במהלך הפגרה ניתוח ארתרוסקופיה בבית החולים רמב"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully