וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזר לגן נר: גיל בני חתם לשנתיים בגלבוע גליל

1.7.2024 / 10:03

הרכז (25, 1.81) ששיחק בשלוש העונות האחרונות בהפועל תל אביב חוזר לקבוצה בה שיחק בעבר: "אין לי ספק שנחזיר את המועדון למקום הראוי לו". חובר לאיש אל אמין שהצטרף קודם לכן

מחוץ לקווים, 30.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

שלוש עונות אחרי שעזב את המועדון, גיל בני חתם היום (שני) לשנתיים בהפועל גלבוע גליל. הרכז ששיחק בעונות האחרונות בהפועל תל אביב חובר לאיש אל אמין שכבר חתם בקו האחורי של שרון אברהמי. "שמח ונרגש מאוד לחזור למשפחת גלבוע גליל. אני חוזר לבית חם ואהוב עם הרבה שאיפות לעתיד, ואין לי ספק שנחזיר את המועדון למקום הראוי לו", אמר בני בהודעה לעיתונות מטעם המועדון, "כבר לא יכול לחכות, יאללה גלבוע גליל".

בני (25, 1.81) גדל במחלקת הנוער של מכבי רעננה והיה לאחד מכדורסלני הנוער הטובים בישראל, כשהוא משחק בנבחרות הצעירות, ומשמש קפטן נבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה בשנת 2018. בקיץ 2019 עבר מרעננה לגלבוע גליל, שיחק שנתיים בקבוצה ולאחר מכן עבר להפועל תל אביב, שם שימש כגארד המחליף מהספסל לאורך כל התקופה שלו במועדון.

גיל בני הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
חוזר לקבוצה מהגלבוע. גיל בני/אודי ציטיאט

גלבוע שחזרה לליגת העל הקיץ אחרי עונה אחת בליגה השנייה בונה קבוצה מעניינת. מלבד בני ואל אמין, בנו של שחקן העבר חאליד אל אמין, חתמו במועדון עד כה גם לוטן אמסלם וגור לביא. בקבוצה צפויים לצרף עוד שני ישראלים לרוטציה של אברהמי, שהגיע הקיץ למועדון אחרי שהוביל בעונה שעברה את עירוני קרית אתא מרחק ניצחון אחד מגמר הפלייאוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully