וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה בונה על דלי ואטבו, ומתעקשת על מאור לוי

בלבול מקווה לעבות את הסגל ככל שניתן עד היציאה למחנה האימונים, בקבוצה לא מוכנים לוותר על קשר מכבי חיפה שהיה בדרך לפתח תקוה

מחוץ לקווים, 30.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

מכבי נתניה תצא בשבוע הבא למחנה אימונים בבולגריה ועד אז מנסים במועדון להשלים - עד כמה שניתן - את בניית הסגל. עד כה לא צירפה נתניה אף שחקן חדש ובמועדון מצפים להגעתו של הבלם סימון דלי מחוף השנהב. דלי שיחק בעונה שעברה בליגה הטורקית וסיכם כבר את תנאיו בקבוצה של מרקו בלבול.

שחקן נוסף שאמור להגיע הוא הקשר הניגרי פיטר אטבו, עליו המליץ איגביני יעקובו שמיודד עם בלבול. בנתניה מקווים לסגור את עסקת העברתו של איתן אזולאי למכבי חיפה תמורת כסף ושחקנים שיגיעו מהירוקים. בנתניה עומדים על כך שמאור לוי יהיה חלק מההסכם, למרות שהקשר עצמו העדיף תחילה לעבור למכבי פתח תקוה וכבר היו הבנות בין מכבי חיפה למלאבסים שלוי יישאר במחזיקת הגביע לעונה נוספת.

כעת, בשל ההתעקשות של מכבי נתניה לכלול את הקשר בעסקת אזולאי, ממתינים כל הצדדים לסגירת הקצוות כאשר האפשרויות מבחינת נתניה הן: דמי העברה משמעותיים ואת מאור לוי תמורת אזולאי, או סכום כסף מופחת ובנוסף ללוי עוד שחקן או שניים מחיפה.

בשני הצדדים מקווים לסגור את הנושא בימים הקרובים, לפני שהקבוצות ייצאו למחנות האימונים בחו"ל.

אמש מכרה נתניה את גיא מזרחי להפועל באר שבע תמורת מיליון שקל, ואחד המועמדים למלא את המשבצת שהתפנתה בעמדת המגן הימני הוא רז מאיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully