וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי הוועד האולימפי ומשלחת ישראל ערכו גיבוש אולימפי

את האירוע פתחה יעל ארד, יו"ר הוועד האולמפי, כמו כן נערכו סקירות מקצועיות, תדריך בטחוני, מפגש עם מטה החטופים, חלוקת ציוד מקצועי, ארוחת צהריים, וחלוקת מזוודות של המותג סמסונייט, המעניק חסות למשלחת הישראלית

דודו פולטורק, פיטר פלצ'יק, יעל ארד וירדן וקס. אמיר מאירי,
דודו פולטורק, פיטר פלצ'יק, יעל ארד וירדן וקס/אמיר מאירי

בכירי הוועד האולימפי ובכירי קבוצת רולטיים, היבואנית הרשמתי של חברת סמסונייט בישראל, נפגשו ביום גיבוש שנערך במכון וינגייט, עם הספורטאים והמשלחת הישראלית לרגל אולימפיאדת פריז 2024.

את האירוע פתחה יעל ארד, יו"ר הוועד האולמפי, כמו כן נערכו סקירות מקצועיות, תדריך בטחוני, מפגש עם מטה החטופים, חלוקת ציוד מקצועי, ארוחת צהריים, וחלוקת מזוודות של המותג סמסונייט, המעניק חסות למשלחת הישראלית.

לדברי דודו פולטורק מנכ"ל קבוצת רולטיים: "רולטיים מלווה את נבחרות ישראל לאולימפיאדה כבר משנת 2012, מאז אולימפיאדת לונדון. הנבחרות הישראליות זכו מאז להצלחות רבות במגוון רחב של תחרויות/אליפויות, ורואה בשותפות זו שאיפה למצוינות, הישיגיות וקידומה של הרוח הספורטיבית הישראלית". עוד לדבריו: "אנו גאים להיות חלק במסע זה של הספורטאים הישראלים בדרך להצלחה בזירה העולמית. החסות רבת השנים עוזרת לנבחרות בהתמודדות עם אתגרים פיזייים ונפשיים, במסע החשוב הזה, קל וחומר בתקופה רגישה ומורכבת שבה אנחנו נמצאים".

לדברי ירדן וקס, מנכ"לית סמסונייט ישראל: "בחודש הבא תצא לדרך אולימפיאדת פריז, שתימשך 19 ימים ותינעל ב-11 באוגוסט. לקראת חגיגת הספורט הגדולה בתבל, שחוזרת לעיר האורות, החליט המותג סמסונייט ללוות את הספורטאים הישראלים, מהלך המדגיש את המחויבות של המותג למצויינות על כל מגוון מוצריו". לדבריה: "שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי הישראלי הוא חלק מהחזון שלנו לתמוך בספורטאי-ישראל ובקהילה המקומית".

מסתבר שדודו פולטורק יגיע לעודד את המשלחת הישראלית מקרוב ויטוס לפריז בתחילת אוגוסט.

הגיעו לארוז: יעל ארד - יו"ר הוועד האולימפי בישראל, גילי לוסטינג - ראש המשלחת, גיא לוזון - מאמן נבחרת ישראל בכדורגל, שני הרשקו - מאמן הראשי של נבחרת נשים ג'ודו, פיטר פלצ'יק - זכה במדליית ארד באליפות העולם ב 2023, דניאל פרץ - שוער קבוצת באיירן מינכן, אורן סמג'ה - המאמן הראשי של נבחרת הגברים בג'ודו, שגיא מוקי - אלוף ישראל בג'ודו ואלוף העולם בטוקיו 2021, עֹמרי גאנדלמן - מנבחרת ישראל בכדורגל, רוי רביבו - מגן נבחרת ישראל בכדורגל, בוני גינזבורג - המנהל הטכני של נבחרות ישראל בכדורגל, רז הרשקו - אלופת אירופה בג'ודו, ארטיום דולגופיאט - זכה במדליית זהב בהתעמלות אומנותית לגברים באולמפיית טוקיו ועוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully