וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדהאר: "זהבי הוכיח שוב ושוב שהוא ווינר ומנהיג"

30.6.2024 / 23:19

בעלי מכבי תל אביב חגג את הישארות הכוכב וסימן את היעדים: "הקמפיין הקרוב צפוי להיות מאתגר עוד יותר. יוצאים למסע חדש"

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

אוהדי מכבי תל אביב יכולים לנשום לרווחה. אחרי שבועות ארוכים של לחץ ודיווחים לגבי עתידו, ערן זהבי האריך הערב (ראשון) את חוזהו בשורות האלופה לעונה אחת, עם אופציה לעונה נוספת. הסקורר הוותיק ייצא עם המועדון למחנה האימונים בפולין.

הבעלים מיטש גולדהאר אמר: "ערן הוא שחקן שהראה פעם אחר פעם כמה הוא ווינר ומנהיג. לאחר הזכייה באליפות בשנה שעברה, הקמפיין הקרוב צפוי להיות מאתגר עוד יותר. העבודה של שמירה על התואר ושיפור מהעונה שעברה יחלו בפולין. אני בטוח כי כולם יצטרפו אלי בתמיכה בקבוצה בשעה שאנחנו יוצאים למסע חדש".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר לצד ערן זהבי. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
כולם מרוצים. זהבי וגולדהאר/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

זהבי שיחק שלוש שנים וחצי בקדנציה הראשונה שלו במכבי תל אביב (2013-2016) והוא עתיד לפתוח את העונה השלישית בקדנציה השנייה. בתווך הוא שיחק בגוואנגז'ו R&F הסינית ופ.ס.וו איינדהובן ההולנדית. הוא מדורג במקום השני בכובשי כל הזמנים של מכבי תל אביב בליגה עם 138 שערים - שני רק לאבי נמני שהבקיע 174. את העונה שעברה הוא סיים עם 20 שערים בליגת העל ו-36 בכל המסגרות.

זהבי כבש 184 שערים ב-249 משחקים במכבי תל אביב בכל המסגרות וכשלבש את מדיה הוא זכה ארבע פעמים בתואר "מלך השערים" של ליגת העל. בעונה החולפת זכה איתה באליפות רביעית וגם הניף איתה את גביע הטוטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully