וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.א.ק לא נפגשה עם סוכנו של מילסון, שנכלל ברשימה לפולין

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 23:58

המועדון מאתונה הכחיש את הדיווח לפיו נציגו של כוכב מכבי תל אביב הגיע לקדם את המעבר. בניגוד לבונדוסו, המספר 17 של האנגולי נמצא בין השחקנים שמגיעים למחנה האימונים

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

סערה גדולה סביב מילסון בשעות האחרונות. במכבי תל אביב לא מתייחסים לדיווחים ביוון כי השחקן וסוכנו מנהלים מגעים מול א.א.ק אתונה, וגם מטעם המועדון היווני הכחישו את קיומה של פגישה עם הסוכן. התמונה תתבהר סופית מחר (שני) כשהקבוצה תגיע לפולין, אז גם החידה תיפתר וניתן יהיה לראות אם האנגולי אכן מחכה לחבריו שם. סימן מסוים לרגיעה עבור אוהדי מכבי תל אביב, ניתן אולי למצוא דרך העובדה שמספר 17 ששייך למילסון הוא חלק מהרשימה למחנה האימונים בפולין, זאת בניגוד למספר 70 של קיקו בונדוסו שלא נמצא ברשימות.

מוקדם יותר נטען באתר היווני "Sport24" כי סוכנו של שחקן הכנף האנגולי נחת בעיר הבירה המקומית, ככל הנראה על מנת לקדם את עסקת מכירתו לא.א.ק אתונה. עוד נכתב כי דרישתה של מכבי תל אביב עומדת על שמונה מיליון יורו תמורת הקיצוני בן ה-24. עם זאת, כלי תקשורת אחר ביוון טען שהסוכן כלל לא נמצא באתונה.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט: הורידו עכשיו

מילסון, מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
יימכר או יישאר? מילסון/מאור אלקסלסי

מילסון שהצטרף בקיץ שעבר למכבי תל אביב, חתום על חוזה עד 2026. בעונת הבכורה שלו במדים הצהובים הוא תרם שבעה שערים ו-13 בישולים ב-40 הופעות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully