וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפס על גג האצטדיון כדי להשיג "תמונות טובות"

תקרית חריגה נוספת ביורו 2024: כוחות מיוחדים של המשטרה עצרו אדם שטיפס על גג הזיגנל אידונה פארק במשחק בשמינית הגמר בין גרמניה לדנמרק. "הבחור ניסה לצלם מבנים מגובה רב בשנים האחרונות"

צפו בתקציר: גרמניה גברה על דנמרק 0:2 ועלתה לרבע גמר יורו 2024/ספורט1

המשטרה הגרמנית הודיעה היום (ראשון) כי היא פתחה בחקירה נגד אדם שטיפס לגג האצטדיון במהלך המשחק אמש בשמינית גמר היורו בין גרמניה לדנמרק.

הבחור החשוד, שהיה לבוש בשחור, עם פנים מכוסות ועם תיק על גבו, שוטט על הגג של הזיגנל אידונה פארק, אצטדיונה הביתי של בורוסיה דורטמונד. אותו בחור נלכד על ידי כוחות מיוחדים של המשטרה, זאת לאחר שהושם עליו מעקב של שוטרים, רחפן והליקופטר משטרתיים במהלך המחצית השנייה של ההתמודדות בין המארחת לדנמרק.

משטרת דורטמונד מסרה שהחשוד, בן 21 מאוסנברוק, עיירה בצפון מערב גרמניה, סחב מצלמה בתיק הגב שלו.

"בשום שלב לא הייתה סכנה לאנשים אחרים בשטח האצטדיון. נשלל כרגע חשד למניע פוליטי למעשה", נמסר בהודעת המשטרה המקומית, "חקירה ראשונית העלתה שהבחור כבר ניסה לצלם מבנים בולטים מגובה רב בשנים האחרונות. במהלך תשאול שעבר על ידי השוטרים בליל ראשון, האדם מאוסנברוק אמר שהוא בסך הכל רצה להשיג 'תמונות טובות'".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

דיווח של ה-'דיילי מייל' לגבי התקרית

המשטרה המקומית חוקרת את החשוד, באשמת הסגת גבול, זאת למרות שאותו בחור שוחרר מהמעצר, כמו כן, אופ"א והמשטרה יחקרו איך אותו אדם הצליח לעלות לגג האצטדיון בלי שאף אחד יעצור אותו.

נבחרת גרמניה תשחק בשלב רבע הגמר ב-5.7 נגד המנצחת במשחק בין נבחרות ספרד וגאורגיה.

  • עוד באותו נושא:
  • יורו 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully