וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים רביבו הציג את האחיין בבני יהודה, זר חדש להפועל פתח תקוה

הכתומים החתימו את המגן סהר רביבו וסיפקו סרטון נוסטלגי, היורדת מליגת העל צירפה את הקשר הזמבי קלווין קפומבו

מחוץ לקווים, 30.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל פתח תקוה התחזקה הערב (ראשון) בקשר אחורי בדמות קלווין קפומבו. הזמבי בן ה-28 רשם 30 הופעות במדי נבחרתו והורחק בהפסד לקניה לפני שלושה ימים. הוא היה חלק מהסגל של אברהם גרנט גם לאליפות אפריקה האחרונה ומגיע מקבוצת זסקו יונייטד במולדתו. זו תהיה הפעם הראשונה בה ישחק מחוץ לזמביה. הקשר הוא הזר השני של הקבוצה, אחרי הבלם מבנין שרלמן אזוניטודה, כשבגזרת הישראלים הצטרפו תומר אלטמן, בן אז'ובל, אמיר ברקוביץ' ואיתי רוטמן.

בני יהודה סיפקה סרטון נוסטלגי כדי להכריז על צירופו של סהר רביבו, האחיין של חיים ובן הדוד של רוי. המגן השמאלי בן ה-22 גדל במחלקת הנוער של מ.ס. אשדוד ושיחק בליגה הלאומית במדי אדומים אשדוד, הפועל ראשון לציון וסקציה נס ציונה. "אני נרגש להצטרף לבני יהודה", אמר רביבו החדש שילבש העונה את מדי הרטרו מעונת 1992/93, בה כיכב הדוד חיים. "שמעתי המון דברים טובים על המועדון וזו היסטוריה עבור המשפחה שלי שאלבש את המדים הכתומים. שמח על האפשרות להתקדם פה בתור שחקן צעיר, חובת ההוכחה היא עליי ואעשה הכול כדי לעזור בהשלמת המשימה".

העולה החדשה הפועל רעננה פתחה הבוקר את אימוניה ובישרה על המשך דרכו של הבלם מאור גד בן ה-26, שפתח בכל משחקי הליגה בעונה שעברה אחרי שהגיע מהפועל בקה אל גרבייה וכבש שער אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully