וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום פול ג'ורג': התוכנית של פילדלפיה להנחית את כוכב יוטה

ב-ESPN מדווחים שהג'אז נוטים לוותר על לאורי מרקאנן בעקבות "הצעות אגרסיביות ומפתות", כשהסיקסרס נוטים להעדיף אותו על פני שחקן הקליפרס

פילדלפיה ממשיכה לחפש את השחקן שיקפיץ את ג'ואל אמביד וטייריס מקסי גבוה יותר בפלייאוף בעונה הבאה, כאשר פול ג'ורג' שהופך לשחקן חופשי צפוי להיות אחד המעומדים הבכירים להצטרף לסיקסרס. לפי דיווח ב-ESPN, בפילדלפיה בונים על תוכנית נוספת, אולי עדיפה יותר, דווקא מכיוון הפורוורד הפיני של יוטה.

לאורי מרקאנן בן ה-27 הפך לאחד הבכירים בג'אז ולשחקן אולסטאר לגיטימי כשלפני שנתיים חווה עונת פריצה גדולה, ולמרות הרצון של יוטה להציע לו חוזה מקסימום שהפיני יחפש אחד כזה של 212 מיליון דולר ל-4 שנים, נראה כי הג'אז צפויים לוותר בעקבות "הצעות אגרסיביות" שהונחו על השולחן עם טריידים ובחירות דראפט משמעותיות לשנים הקרובות.

ב"בליצ'ר ריפורט" המשיכו את הדיווחים על ההתעניינות במרקאנן, ואף המליצו לסיקסרס: "זאת עסקה שתייעל את הפרנצ'ייז הרבה יותר עם שחקן צעיר יחסית ומתקדם, לעומת כוכב מבוגר ומוכר יותר".

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. Tim Nwachukwu, GettyImages
יקבל חיזוק בדמותו של מרקאנן? אמביד/GettyImages, Tim Nwachukwu

בעונה שעברה מרקאנן העמיד ממוצעים של 23.2 נקודות למשחק לעומת 22.6 של ג'ורג', קלע ב-48% מהצבע לעומת 47.1 של שחקן הקליפרס, קטף 8.2 ריבאונדים למשחק, הוסיף שני אסיסטים, 0.9 חטיפות ו-0.5 חסימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully