וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקוודור תפגוש את ארגנטינה, ונצואלה עשתה היסטוריה

קופה אמריקה: האקוודורים עלו לרבע הגמר על חשבון מקסיקו עם 0:0 וינסו להדהים את אלופת העולם. ה"וינו טינטו" הביסו 0:3 את ג'מייקה והשיגו לראשונה שלושה ניצחונות רצופים

תקציר קופה אמריקה: מקסיקו - אקוודור 0:0/ספורט1

ונצואלה כבר הבטיחה את עלייתה לרבע גמר הקופה אמריקה, והלילה (בין ראשון לשני) ה"וינו טינטו" עשו היסטוריה עם ניצחון שלישי רצוף בטורניר וסיימו בראש בית ב' עם מאזן מושלם ויפגשו ברבע הגמר את קנדה. אקוודור השיגה את מבוקשה עם 0:0 מול מקסיקו והבטיחה את המקום השני בבית ב' שסידר לה את ה"זכות" לפגוש את האלופה ארגנטינה בשלב הבא.

מקסיקו - אקוודור 0:0

בצל סכנת הפיטורים שריחפה מעל המאמן פליקס סאנצ'ס במקרה שהנבחרת שלו לא תעלה לרבע הגמר, אקוודור עמדה בלחץ והעמידה את עצמה בעמדה מצוינת להעפלה כשניצחה 1:3 את ג'מייקה. האקוודורים ידעו שתיקו יסדר להם את המקום השני ומפגש נגד ארגנטינה האלופה ברבע הגמר וזה בדיוק מה שקרה. מקסיקו המאכזבת היתה חייבת ניצחון ובתוספת הזמן השופט אסקובר העניק לה פנדל שנוי במחלוקת, אבל לאחר בדיקת VAR הוא ביטל את ההחלטה שלו למזלה של אקוודור, שתנסה לעשות סנסציה בלילה שבין חמישי לשישי ולהדיח את ארגנטינה המושלמת. .

אדוארדו בלו ונצואלה חוגגים. רויטרס
עשתה היסטוריה. ונצואלה חוגגת/רויטרס

ונצואלה - ג'מייקה 0:3

ה"וינו טינטו" היו זקוקים לנקודה בלבד כדי לעלות מראשות הבית, אבל לא הסתפקו במועט ורשמו ניצחון שלישי רצוף בקופה אמריקה לראשונה בתולדותיהם. ונצואלה ניצחה 0:1 במפגש היחיד שלה עם ג'מייקה בקופה אמריקה, לפני שמונה שנים. ה"רגאיי בויז" כבר הודחו מהטורניר לפניהמשחק הזה ובדקה ה-49 הסכר נפרד. אדוארדו בלו קיבל מסירה נהדרת מג'ון אראמבורו וסיים אותו ברשת. בדקה ה-56 סמואל רונדון הוותיק (34) כבש את שערו השלישי בטורניר ובדקה ה-85 הגיע הקינוח של אריק רמירס, ששלח את ונצואלה לרבע הגמר מהמקום הראשון, בדרך למפגש מול קנדה למשחק שבו לא תהיה פייבוריטית של ממש.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
תקציר קופה אמריקה: ונצואלה - ג'מייקה 0:3/ספורט1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully