וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטורקיה חולמים גבוה: "המטרה שלנו היא לזכות ביורו"

חמיט אלטינטופ, יו"ר ההתאחדות הטורקית בכדורגל ומנהל הנבחרת הלאומית, סיפק מספר אמירות לתקשורת בארצו. על ארדה גולר: "כדורגלן צריך להיות גם מקצוען רציני"

תקציר יורו 2024: טורקיה - צ'כיה 1:2/ספורט1

נבחרת טורקיה עלתה בשבוע שעבר לשמינית גמר היורו לאחר ניצחון דרמטי 1:2 על נבחרת צ'כיה, ובאומה הטורקית חולמים לשחזר את הישג השיא שלהם; חצי גמר היורו, שהושג בטורניר של 2008.

לפחות אדם אחד בקרב הטורקים, מאמין שהם יכולים להדהים את היבשת כולה וללכת עד הסוף: חמיט אלטינטופ, יו"ר ההתאחדות הטורקית ומנהל הנבחרת, אמר דברים לסוכנות הידיעות הטורקית IHA ולא חסך במילים לגבי הנבחרת ולגבי כוכבה, ארדה גולר.

"השגנו את המטרה שלנו לעלות שלב. אנחנו שמחים מאוד", אמר אלטינטופ, "הפתיחה שלנו נגד גאורגיה הייתה טובה מאוד. היו עליות ומורדות במהלך שלב הבתים, אבל בסוף, השחקנים והמאמן הראו אופי, במיוחד במשחק השלישי. מול פורטוגל היינו מעט יותר פריכים. עכשיו המטרה שלנו היא לזכות בטורניר".

על השחקן, שחתם בריאל מדריד הוסיף: "כדורגל זה אמנם תעשיית בידור, אבל כדורגלן צריך להיות גם מקצוען רציני. הכישרון והאופי של ארדה גולר נבחנים באופן קבוע. זה נכון לא רק לגבי ארדה גולר, אלא גם לגבי ג'וד בלינגהאם או שחקנים צעירים אחרים מאנגליה. זה הגורל של שחקנים מפורסמים ומוכשרים מאוד. אנחנו מזהים שההתפתחות שלו טובה מאוד".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

שחקן נבחרת טורקיה ארדה גולר. BSR Agency, GettyImages
"אנחנו מזהים שההתפתחות שלו טובה מאוד". ארדה גולר/GettyImages, BSR Agency

"אנחנו מודעים לחובה ולאחריות שלנו כאן, ולכך שאנחנו מייצגים את המדינה שלנו ואת 85 מיליון תושביה", סיכם יו"ר ההתאחדות הטורקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully