וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל חוזרת להרכב החזק: "אף אחד לא רוצה ללכת הביתה מוקדם"

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 20:23

הפורטוגלים יפגשו את סלובניה בשמינית הגמר (ב', 22:00, ספורט1), כשלושה חודשים אחרי שהופתעו נגדה. רונאלדו אחד מחמישה שחקנים בסכנת הרחקה

תקציר: טורקיה - פורטוגל 3:0/ספורט1

פורטוגל

ההפסד לגאורגיה במחזור הנעילה של שלב הבתים אכזב מאוד את רוברטו מרטינס, שנתן צ'אנס להרבה מחליפים ולא קיבל מהם תוצרת. בשמינית הגמר הוא כמובן יחזיר ל-11 את כל שחקני המפתח משני המשחקים הראשונים בטורניר. פפה ורובן דיאס יחזרו למרכז ההגנה וזו כנראה החדשה העיקרית אחרי שהם היו מאוד חסרים נגד גאורגיה. ברנרדו סילבה ורפאל לאאו אמורים לעזור לכריסטיאנו רונאלדו וברונו פרננדש כמובן ישוב בעצמו להרכב.

העפלה לרבע הגמר תוביל למשחק נגד צרפת או בלגיה ולפורטוגל יש 5 שחקנים שנמצאים במרחק של ספיגת כרטיס צהוב מהרחקה: כריסטיאנו רונאלדו, צ'יקו קונססאו, ז'ואאו פלהיניה, פדרו נטו ורובן נבס.

"כבר פגשנו את סלובניה במשחק ידידות אז אנחנו יודעים למה לצפות ומה אנחנו יכולים לעשות", אמר ברונו פרננדש במסיבת העיתונאים. "נצטרך להיות סבלניים, הם חזקים פיזית ומתגוננים נמוך. נצטרך להתיש אותם. יש לנו הרבה כבוד אליהם, אבל אנחנו לא מפחדים מאף יריבה. לקחנו הרבה דברים טובים משלב הבתים, כולל מההפסד לגאורגיה. רצינו שלושה ניצחונות, אבל בכל זאת סיימנו בראש הבית. עכשיו זה סיפור אחר, אלה שלבי הכרעה. אנחנו רוצים להגיע לגמר ולזכות בתואר, אין לנו מטרה מינימלית. אף אחד לא רוצה ללכת הביתה מוקדם".

רובן דיאס, נבחרת פורטוגל. ANP, GettyImages
חסרונו הורגש נגד גאורגיה. דיאס/GettyImages, ANP

סלובניה

סלובניה הפתיעה בעצם ההעפלה לשמינית הגמר ומכאן הכול בונוס. המאמן מתיאז' קק התמקד באימונים האחרונים ביציאה מהירה וטובה להתקפות מעבר, מתוך הבנה שפורטוגל תחזיק הרבה יותר בכדור. בניצחון המפתיע 0:2 בלובליאנה לפני כשלושה חודשים, השער הראשון של סלובניה נכבש אחרי התקפה מתפרצת למופת וזו המטרה גם הפעם.

אריק יאנז'ה מוצהב וייעדר ויורה באלקובץ אמור לתפוס את מקומו בעמדת המגן השמאלי. מעבר לכך לא צפויות הפתעות בהרכב הסלובני; בנימין ששקו, טימי אלשניק, יאן אובלק וצמד הבלמים, יאקה ביול ו-וניה דרקושיץ' ימשיכו להוות את השדרה המרכזית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שחקן נבחרת פורטוגל ז'ואאו קאנסלו, מול שחקן נבחרת סלובניה אנדרז' שפוראר. Jurij Kodrun, GettyImages
לפני 3 חודשים סלובניה הפתיעה עם 0:2 במשחק ידידות/GettyImages, Jurij Kodrun

טריוויה

  • זו הפעם השנייה בלבד בה השתיים נפגשות. במפגש הקודם בחודש מרץ השנה במשחק ידידות, סלובניה ניצחה 0:2.
  • זו תהיה ההופעה הראשונה של סלובניה בשלב נוקאאוט של טורניר גדול. פורטוגל מנגד כבר הגיעה ל-26 משחקים כאלה, אבל הפסידה שלושה מתוך ארבעת האחרונים.
  • כריסטיאנו רונאלדו, שיאן השערים וההופעות של היורו להזכירכם, עדיין ללא שער בטורניר, ובשמינית הוא ייתקל באתגר גדול: להכניע את יאן אובלק, שמנע ממנו לכבוש בחמשת המפגשים האחרונים ביניהם. הפעם האחרונה בה הוא מצא מולו את הרשת, הייתה בעונת 2018/19 אז כבש שלושער במדי יובנטוס בליגת האלופות. בסך הכך, רונאלדו כבש שמונה שערים ב-13 מפגשים מול אובלק לאורך הקריירה.
  • פורטוגל מעולם לא הפסידה בפרנקפורט ארנה הוותיק. למעשה, זו תהיה הפעם השלישית בה הסלסאו משחקים באצטדיון המיתולוגי - בפעם הראשונה הם סיימו בתיקו עם גרמניה בשנת 1938, ובפעם השנייה ניצחו 0:2 את איראן במונדיאל 2006.

הרכבי הקבוצות

שופט: דניאלה אורסאטו (איטליה)
אצטדיון: ואלדשטדיון (פרנקפורט)
קהל: 46576

משחקי רבע הגמר:

5.7, 19:00, שטוטגרט: גרמניה - ספרד/גאורגיה (משחק 1)
5.7, 22:00, המבורג: פורטוגל/סלובניה - צרפת/בלגיה (2)

6.7, 19:00, דיסלדורף: אנגליה/סלובקיה - שוויץ (3)
6.7, 22:00, ברלין: רומניה/הולנד - אוסטריה/טורקיה (4)

משחקי חצי הגמר:

9.7, 22:00, מינכן: מנצחת 1 - מנצחת 2
10.7, 22:00, דורטמונד: מנצחת 3 - מנצחת 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully