וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי מרתון עוטף עזה: ההישג של רצי ורצות נבחרת שלוה-סקוני

רצות ורצי נבחרת שלוה-סקוני קיימו ריצת חצי מרתון מצומת יד מרדכי ועד כרמיה בתוואי בו נקלעו חברי קבוצת הריצה "Sderot Front Runners" לטבח השבת השחורה

נבחרת שלווה בעוטף עזה. אבישי בדולח,
נבחרת שלווה בעוטף עזה/אבישי בדולח

נבחרת 'שלוה-סקוני' למרתון ניו יורק 2024 מונה 260 רצות ורצים והיא הנבחרת הראשונה והיחידה שיוצאת מישראל למרתון היוקרתי ביותר בעולם- מרתון ניו יורק. לאחר שהנבחרת דחתה את השתתפותה במרתון ניו יורק נוב' 2023 עקב אירועי ה-7 באוקטובר ומלחמת חרבות הברזל וכל 120 הרצות והרצים שהתאמנו במשך כחצי שנה נשארו בישראל, השנה מתוכננת לצאת נבחרת גדולה יותר של 260 חברים המהווה את אחת הקבוצות הגדולות ביותר בעולם שמשתתפות במרתון, שאינה מארה"ב.

כחלק מההכנות הקדחתניות של חברי הנבחרת הכוללים ארבעה אימוני ריצה בשבוע בשילוב עם אימוני כח ולרוב גם שחייה ו/או אופניים, ישנם מפגשי ריצה משותפים שהופכים את הרצים לנבחרת שמטרתה אחת - לסיים את מרתון ניו יורק בהצלחה למען ילדי שלוה.

ביום שישי האחרון התקיים מפגש נבחרת בעוטף עזה, שם רצה הנבחרת חצי מרתון (21.1 ק"מ) מצומת יד מרדכי דרך קיבוץ ארז ונתיב העשרה ועד כרמיה וחזור, כולם עם חולצות צהובות, צבע מדי האימון של סקוני שנבחרו השנה שעליהם הודפס סמל השבת החטופים, להעלאת המודעות והקדשת האימונים לחזרתם.

כמו כן, בתוואי הריצה עברו הרצים את מקום הירצחם של חברי קבוצת הריצה "Sderot Front Runners" ואף עצרו ושמעו את סיפור הקרב מפיו של הניצול היחיד מהטבח, רם חיון, שסיפר על חבריו לקבוצה נעמי שטרית-אזולאי וקובי פריינטה הי"ד שנרצחו ושמואל גמזו אביו של סמ"ר אילי גמזו ז"ל שנהרג יחד עם סמ"ר איתי מרציאנו בקרב מול המחבלים.

"לא ניתן לאף אחד לנצח אותנו"

איתמר שבח, משנה למנכ"ל שלוה ומייסד נבחרת שלוה-סקוני למרתון ניו יורק, דיבר במקום ואמר לנבחרת "שוב פעם עשינו היסטוריה, ויצרנו תקווה. רצנו היום, איפה שאחים ואחיות שלנו חוו גהינום, איפה שאחים ואחיות שלנו נרצחו, על ידי בני עוולה. "בכל דור ודור קמים עלינו לכלותינו", והיום הריצה המאוחדת והמשותפת דווקא במסלול הזה ודווקא במקום הזה, הוכיחה שזה לא יקרה במשמרת שלנו.
לא ניתן לאף אחד לנצח אותנו. רם ושמואל, לימדו אותנו שיעור ענק בתקוה, ושיעור ענק בהתמודדות ואיך אפשר מתוך משבר לצמוח. כולנו חלק מההיסטוריה שלנו ושל העם שלנו. אנחנו יחד בהכל".

את הנבחרת המונה כאמור 260 חברות וחברים יוביל סער בוכבינדר, רץ על הרצף האוטיסטי אלוף הספיישל אולימפיקס במקצי 5,000 ו-10,000 מטר וירוצו בה גם מגישת מהדורת חדשות 13 הילה קורח, משנה למנכ"ל בנק יהב אסף גיל, מנהל מותג פיניש באירופה ואוסטרליה עמוס פם, צחי עירון מנכ"ל משותף בפסגות אקוויטי ועוד.

על מנת שהנבחרת תוכל לצאת ולייצג את ישראל בכבוד פורשים את חסותם החברות המובילות בישראל וביניהם סקוני כחסות הראשית, אל-על, בנק יהב, מותג ניקיון המדיח פיניש, תנובה GO, ברא צמחים, ריינד אופטיקס, קרן גוש עציון לפיתוח, געש ביטוחים, נדב דמרי תיירות ומייפל פיננסים. את הליווי התעופתי, התיירותי והלוגיסטי לנבחרת מעניקה איסתא ספורט הנציגה הבלעדית של מרתון ניו יורק בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מרתון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully