וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דשאן שוקל לשנות מערך, אמבפה: "אנו צריכים להתעורר"

החלק הקדמי מקרטע והמאמן עשוי לעבור ל-4-4-2 יהלום עם גריזמן מתחת אמבפה ותוראם. בבלגיה כולם כשירים, טרוסאר יסופסל? (שני, 19:00, ספורט1)

תקציר: נבחרת בלגיה - נבחרת רומניה 0:2/ספורט1

צרפת

צרפת סיימה שלב בתים מאכזב יחסית, בו היא הבקיעה רק שני שערים; הראשון עצמי והשני בפנדל, וכדי להתקדם על חשבון יריבה חזקה כמו בלגיה, דידייה דשאן יהיה צריך שהחלק הקדמי שלו יעלה מדרגה. הטריקולור חוזרים למרקור שפיל ארנה בדיסלדורף - האצטדיון בו ניצחו את אוסטריה במחזור הראשון - ומקווים לחגוג שם שוב.

סימן השאלה המרכזי הוא סביב אנטואן גריזמן, ששיחק רק 29 דקות נגד פולין והספסול שלו גרם להרבה רעש. ב"ל'אקיפ" סיפרו הבוקר שדשאן מתכנן לעבור למערך של 4-4-2 יהלום, עם מרכוס תוראם וקיליאן אמבפה בחוד וגריזמן מאחוריהם. אדריאן ראביו, אורליאן טשואמני ואנגולו קאנטה ישלימו את הרביעייה במרכז ועוסמאן דמבלה יירד לספסל לראשונה בטורניר.

"אני שמח להיות כאן", אמר אמבפה. "אחרי המכה שחטפתי נגד אוסטריה הייתי משוכנע שאטוס הביתה. זה נורא לשחק עם מסיכה, הרגשתי כאילו אני רואה ב-3D. אני מקווה שנתעורר מחר, לא חיפשנו תירוצים לעצמנו. לא שיחקנו ברמה גבוהה בשלב הבתים, אבל הצלחנו לעלות וכעת אנחנו רוצים להעפיל לרבע הגמר. צריך לעלות רמה, יש מולנו נבחרת טובה ואם לא ננצח - נודח. הגענו להזדמנויות ופשוט לא כבשנו, צריך להפשיל שרוולים, להגיע למצבים ולנצל אותם".

שחקן נבחרת צרפת, אנטואן גריזמן. Soccrates Images, GettyImages
מתחת לשני החלוצים? גריזמן/GettyImages, Soccrates Images

בלגיה

כל 25 שחקני הסגל של דומניקו טדסקו התאמנו כרגיל, מה שאומר שאקסל ויטסל יהיה כשיר - אבל הוא לא אמור לפתוח. היכולת הבינונית בשלב הבתים גרמה להרבה ספקות לקראת המשחק נגד צרפת וייתכן שאורל מנגאלה יחזור להרכב כדי להוסיף מימד של פיזיות למרכז המגרש. יאניק קראסקו סומן כמי שיתפוס את מקומו של לאנדרו טרוסאר המאכזב.

העיתונאים הבלגים התעניינו הבוקר בעיקר בטימותי קסטאנייה והסיבה: כמו קיליאן אמבפה, גם הוא נאלץ לשחק עם מסיכה בעבר. "זה מאוד הציק לי כי אתה תמיד רואה חלק מהמסכה", אמר המגן, "אם אתה רוצה להסתכל על הכדור למשל, אתה צריך להתכופף קצת יותר ובאופן כללי זה עלול לשפיע לרעה על היכולת... אבל אמבפה אחד הטובים בעולם ואולי יש לו מסכה יותר טובה מזו שלי הייתה".

"אני סומך על השחקנים שלי", אמר דונמיקו טדסקו. "ניתן כל מה שיש לנו. אני אישית מעולם לא פגשתי את צרפת, אבל ההפסדים של הנבחרת במפגשים קודמים יכולים לעזור לנו. השחקנים חושבים על זה. מדובר ביריבה קשה, אבל יש פה תחושות מיוחדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טימותי קסטאנייה, נבחרת בלגיה. Soccrates Images, GettyImages
סבל עם המסכה. קסטאנייה/GettyImages, Soccrates Images
  • צרפת ובלגיה הן יריבות ותיקות מאוד וב-120 השנים האחרונות הן נפגשו 75 פעמים - מרביתן במשחקי ידידות. לבלגיה 30 ניצחונות, לצרפת 26 ניצחונות ו-19 משחקים הסתיימו בתיקו.
  • בלגיה היא הנבחרת שצרפת שיחקה נגד הכי הרבה פעמים; במקום השני נמצאות שוויץ ואיטליה עם 39 משחקים כל אחת. לעומת זאת, צרפת היא הנבחרת שבלגיה שיחקה נגדה "רק" שני הכי הרבה. את הולנד היא פגשה 129 פעמים.
  • הפעם האחרונה בה בלגיה ניצחה את צרפת במשחק רשמי הייתה בספטמבר 1981, 0:2 במוקדמות המונדיאל. שני הניצחונות הבאים היו במשחקי ידידות.
  • וויליאם סאליבה הצרפתי ולאנדרו טרוסאר הבלגי משחקים ביחד בארסנל. אתלטיקו מדריד שולחת שלושה נציגים למשחק הזה: אנטואן גריזמן בצד הצרפתי וארתור ורמירן ואקסל ויטסל בצד הבלגי.

הרכבי הקבוצות

שופט: גלן נייברג (שבדיה)
אצטדיון: מרקור-שפיל ארנה (דיסלדורף)
קהל: 46810

משחקי רבע הגמר:

5.7, 19:00, שטוטגרט: גרמניה - ספרד/גאורגיה (משחק 1)
5.7, 22:00, המבורג: פורטוגל/סלובניה - צרפת/בלגיה (2)

6.7, 19:00, דיסלדורף: אנגליה/סלובקיה - שוויץ (3)
6.7, 22:00, ברלין: רומניה/הולנד - אוסטריה/טורקיה (4)

משחקי חצי הגמר:

9.7, 22:00, מינכן: מנצחת 1 - מנצחת 2
10.7, 22:00, דורטמונד: מנצחת 3 - מנצחת 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully