וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה לנבחרת האולימפית: אוסקר גלוך יגיע לפריז

30.6.2024 / 13:20

אחרי לבטים ארוכים ולחץ גדול מצידו של הקשר, רד בול זלצבורג החליטה לשחררו ולאפשר לו לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים: "אין מטרה שלא נוכל להשיג". לוזון: "אוסקר שחקן משמעותי עבור הכדורגל הישראלי, ההתעקשות שלו הובילה לתוצאה המיוחלת"

תקציר ה-0:2 של ארגנטינה על פרו בקופה אמריקה (צמד ללאוטרו מרטינס)/ספורט1

חדשות נהדרות לנבחרת האולימפית המתכוננת בימים אלה לאולימפיאדת פריז. ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (ראשון) כי רד בול זלצבורג, קבוצתו של אוסקר גלוך, החליטה להיעתר לבקשה לשחררו למשחקים, למרות לבטים ארוכים.

זלצבורג התלבטה האם לאפשר לגלוך לקחת חלק במשחקים, כשמדובר למעשה בחלון בינלאומי אליו היא לא מחויבת, וכשברקע האפשרות שהקשר יחמיץ חלק ממשחקי הקבוצה במוקדמות ליגת האלופות. העובדה שזלצבורג איבדה את האליפות באוסטריה וסיימה במקום השני בלבד, גרמה לכך שהיא תצטרך לעבור שלושה סיבובים כדי להגיע לשלב הבתים של ליגת האלופות, מה שהעמיד את שחרורו של גלוך בספק רב.

בסופו של דבר הבקשה אושרה, בין היתר בזכות לחץ שהפעיל גלוך עצמו על הקבוצה. "אני שמח על האפשרות להיות חלק מהנבחרת באולימפיאדה ומודה למנהלי המועדון שפעלו יחד עם ההתאחדות לכדורגל למציאת הפתרון", אמר גלוך. "היה לנו יורו נהדר בגאורגיה עם חצי גמר והבטחת המקום בפריז 2024 וכמו שאני מכיר את גיא לוזון ואת החברים שלי, כולנו מאמינים שאין מטרה שלא נוכל להשיג. חשוב לנו לייצג את מדינת ישראל ואת הכדורגל שלנו על במה כל כך מרכזית ונדירה ואין לי ספק שנזכה לתמיכה אדירה".

שחקן נבחרת ישראל אוסקר גלוך, מול שחקן נבחרת רומניה ראדו דראגושין. David Balogh, GettyImages
בשורה גדולה ללוזון. גלוך/GettyImages, David Balogh

"אני מבקש להודות ליו"ר ההתאחדות שינו זוארץ על עשייתו הרבה לטובת ההצטרפות של אוסקר למשימה הלאומית", אמר המאמן גיא לוזון. "תודה מיוחדת גם לראשי רד בול זלצבורג, שהבינו את הסיטואציה ולמרות שלא מדובר בחלון בינ"ל מחייב מבחינת שחרור שחקנים, נענו לבקשה שלנו. אין ספק שאוסקר שחקן משמעותי מאוד עבור הנבחרת והכדורגל הישראלי וההתעקשות שלו להיות חלק מהמשחקים האולימפיים הובילה לתוצאה המיוחלת. נמשיך לעשות הכל כדי להעמיד את הסגל הטוב ביותר במטרה להגשים את החלומות הגדולים שלנו".

כעת נותר לגלות האם גם ענאן חלאילי יקבל שחרור מאוניון סן ז'ילואז, קבוצתו החדשה, שאף היא תתמודד במוקדמות ליגת האלופות. בכל מקרה עד יום רביעי יצטרך לוזון לפרסם את הסגל המלא ועל פי הערכות, לוזון יפרסם אותו סופית בשלישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully