וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מחכה? "טי ג'יי שורטס עשוי לעזוב את פריז"

MVP היורוקאפ עשוי להשתחרר מהחוזה בעקבות תומאס איסאלו, הצהובים שהוזכרו כמועמדים לצרפו יאבקו עליו עם מספר קבוצות יורוליג

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

מכבי תל אביב נואשת למצוא גארדים בכירים ביום שאחרי ווייד בולדווין ולורנזו בראון, וכעת תנסה לשים יד על אחד הרכזים המלהיבים ביותר בכדורסל האירופי. באיטליה טוענים שטי ג'יי שורטס, רכז פריז, עשוי לעזוב את הקבוצה הצרפתית בקרוב, בשעה שמספר קבוצות יורוליג - כולל זו של עודד קטש - אורבות.

שורטס חתום לעונה נוספת במדי הפריזאים שישחקו ביורוליג בעונה הקרובה, אולם עזיבתו עומדת על הפרק בעקבות ה"נטישה" המסתמנת של המאמן תומאס איסאלו. איסאלו שאימן את שורטס בהצלחה הן במדי בון והן במדי פריז, צפוי להצטרף לצוות האימון של וושינגטון וויזארדס ועזיבתו עשויה ליצור אפקט שרשרת בפריז, שעלול להסתיים בין היתר עם עזיבתו של הכוכב הגדול.

באיטליה כבר הזכירו לפני מספר שבועות את שורטס כמועמד למכבי תל אביב, וטענו שהוא נמצא בעדיפות עליונה מבחינת הצהובים. אבל התחרות של מכבי תל אביב בכל מקרה צפויה להיות קשה. על פי הדיווחים האחרונים, גם פרטיזן בלגרד של ז'ליקו אוברדוביץ' מעוניינת בו, וכך גם באסקוניה - בשורותיה משחק חברו הטוב מימי הקולג', צ'ימה מונקה.

שחקן פריז בסקטבול טי ג'יי שורטס. GettyImages
טייריס רייס החדש יגיע להיכל? לא כל כך מהר. שורטס/GettyImages

שורטס, שסיים עוד עונה אישית מרשימה אותה סיים כ-MVP העונה הסדירה ביורוקאפ, MVP סדרת הגמר וכן MVP הליגה הצרפתית, זכור היטב לחובבי הכדורסל הישראלי כמי שכיכב בגמר ליגת האלופות מול הפועל ירושלים, והעניק בזמנו תואר היסטורי לבון.

בגיל 26, אחרי שהוכיח את עצמו כבלתי עציר במפעלים המשניים של אירופה, הוא נחוש לעשות זאת גם ביורוליג. במכבי תל אביב הוא יוכל לשחזר את המסע של טייריס רייס, אותו כבר הגדיר כמודל לחיקוי עבורו, ולא רק בגלל המחסור בסנטימטרים (שורטס מתנשא לגובה של 1.75 מטר בלבד), אבל שילוב שלו ושל תמיר בלאט (1.78) בקו האחורי עלול לגרום לקטש בעיות סייז לא קלות.

כך או אחרת, התחרות תהיה קשה, וגם פריז בוודאי תצטרך לקבל פיצוי אם שורטס אכן יעזוב שנה לפני תום חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully