וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלם סבאח: "מכבי חיפה ההגרלה הכי קשה שיכולנו לקבל"

ג'ון אירסבאל הספרדי: "בכדורגל הכול יכול לקרות ואני מאמין שנוכל להפתיע גם קבוצה יותר חזקה מאיתנו". איבן לפיניצה נרכש

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

הבלם הספרדי ג'ון אירסבאל יתחיל בקרוב את עונתו השלישית בקבוצת סבאח מאזרבייג'אן. אחת המשימות הראשונות של השחקן בן ה-27 וקבוצתו בעונת 2024/25 תהיה המפגש הכפול עם מכבי חיפה במוקדמות הקונפרנס ליג.

"מכבי חיפה היא היריבה הכי קשה שיכולנו לקבל בהגרלה", אמר אירסבאל ששיחק בליגת המשנה בספרד באמורבייטה הקטנה , "נצטרך להתכונן בדקדקנות. יחד עם זאת, הכול יכול לקרות בכדורגל ואני חושב שאנחנו מסוגלים לעבור גם יריבה יותר חזקה מאיתנו. מן הסתם, אובדן הביתיות לא יתרום למכבי חיפה והיא לא תהנה מהקהל הביתי, אבל אנחנו צריכים להתרכז בעצמנו ולא ביריבה".

בינתיים סבאח השלימה את רכישתו של הקשר האחורי הקרואטי איבן לפיניצה. האזרים שילמו לסלבן בלופו כחצי מיליון יורו על מי שהיה אחד הקשרים האחוריים הבולטים בליגה הקרואטית. הוא שיחק בעבר בארמיניה בילפלד הגרמנית ובנבחרת הצעירה של קרואטיה.

לפני כמה ימים המועדון גם מימש את אופציית הרכישה של קאהים פאריס מדינמו קייב ושילם לאוקראינים 600 אלף יורו. בפברואר האחרון טנען שמכבי תל אביב מתעניינת בשחקן הכנף הג'מייקני, שהצטיין בעבר גם בליגה הסלובנית. בעונה החולפת הוא הושאל מדינמו קייב לסבאח, כבש 4 שערי ליגה ובישל 6 נוספים.

איבן לפיניצה במדי ארמיניה בילפלד ב-2022. Thomas F. Starke, GettyImages
שיחק בעבר בגרמניה ובנבחרת הצעירה של קרואטיה. לפיניצה/GettyImages, Thomas F. Starke

מכבי חיפה תארח את סבאח ב-25 ביולי בהונגריה ותתארח באזרבייג'אן ב-1 באוגוסט. המנצחת במפגש הכפול תעפיל לסיבוב השלישי של מוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully