וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש הולי האריך חוזה בהרצליה, נטע סגל בבאר שבע

הפורוורד סנטר האמריקאי, 27, 2.01 מטר, הגיע בינואר ונפצע במשחק הבכורה שלו. המאמן אורלנד: "ג'וש שחקן עם הרבה איכויות". שחקן העונה בלאומית, עומר בן דוד יצטרף. הקפטן של באר שבע יישאר לעוד עונה, יהל מלמד האריך חוזה במכבי רמת גן

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

בני הרצליה הודיעה היום (ראשון) על החתמתו של הפורוורד-סנטר ג'וש הולי. האמריקאי בן ה-27, 2.01 מטר, חתם בהרצליה בינואר האחרון, אבל נפצע במשחק הבכורה שלו וגמר את העונה. הוא כבר את השיקום בהתאם להדרכה והליווי של הצוות הרפואי של המועדון ויהיה כשיר לתחילת העונה.

הולי החל את הקריירה שלו באירופה ב-ורה הגאורגית וממנה עבר לקראיובה הרומנית. בעונת 2022/23 שיחק באולם מהליגה הגרמנית, והיה הסנטר המחליף בקבוצה שזכתה באליפות היסטורית עם ממוצעים של 8.6 נקודות ו-5 ריבאונדים ב-21.7 דקות. את עונת 2023/24 פתח בבואה הצרפתית (9 נקודות ו-5.7 ריבאונדים ב-20.4 דקות בממוצע למשחק), לפני שהצטרף להרצליה.

מאמן הקבוצה, יהוא אורלנד: "ג'וש שחקן עם הרבה איכויות, גם בהגנה וגם בהתקפה. הוא יכול לשחק בשתי עמדות הפנים, ומשחק לאורך הקריירה שלו עם הרבה אנרגיה".

ג'וש הולי, בני הרצליה. בני הרצליה, אתר רשמי
ג'וש הולי, בני הרצליה/אתר רשמי, בני הרצליה

גם שחקן העונה בליגה הלאומית עומר בן דוד סיכם את תנאיו בקבוצה. בן דוד שהוביל את מכבי רחובות למקום הראשון בליגת המשנה, נעדר משלבי ההכרעה של העונה אחרי שבר מתסכל בידו, אך בניגוד לקבוצות שלא הצליחה לעלות, יעלה לליגת העל.

מכבי רמת גן: יהל מלמד האריך את חוזהו בקבוצה לשנתיים הקרובות. הפורוורד שהגיע לרמת גן בקיץ שעבר הפך לקראת סיום העונה לשחקן משמעותי במועדון, ובקבוצה החליטו להאריך את חוזהו.

הפועל באר שבע: נטע סגל האריך את חוזהו. קפטן הקבוצה יפתח עוד עונה בדרום תחת אורן אהרוני, ויקווה שהפעם באר שבע לא תהיה חלק ממאבקי ההישרדות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully