וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוזה יאמן את דאבור, ברצלונה פנתה לפילוג'ן ולואיז ביובה

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 15:42

הפורטוגלי חתם בשבאב אל אהלי דובאי ויתאחד עם החלוץ שהדריך במכבי תל אביב, הקטלאנים הציעו כ-20 מיליון יורו עבור שחקן כנף מצ'מפיונשיפ והביאנקונרי השלימו את צירופו של כוכב אסטון וילה בעסקת ענק

צפו בתקציר: גרמניה גברה על דנמרק 0:2 ועלתה לרבע גמר יורו 2024/ספורט1

העברות

* דוגלאס לואיז עבר ליובנטוס. הקשר הברזילאי בן ה-26 חתם לחמש שנים ואסטון וילה קיבלה עבורו על פי הדיווחים כ-28 מיליון יורו וכן את סמואל אילינג ג'וניור ואנסו ברנצ'אה שיעשו את הדרך ההפוכה לברמינגהאם.

* פאולו סוזה התאחד עם מונס דאבור. המאמן הפורטוגלי שאימן את החלוץ לחצי עונה במכבי תל אביב בתחילת 2013/14, ידריך אותו לפחות בעונה הקרובה לאחר שחתם והוצג כמאמן שבאב אל אהלי דובאי.

* סעיד בנרחמה נרכש על ידי ליון. חצי שנה אחרי שהושאל מווסטהאם, הצרפתים מימשו את האופציה להחתימו לשלוש שנים נוספות. לפי הדיווחים, ליון שילמה עבורו הקשר האלג'יראי כ-14 מיליון יורו.

* ברצלונה הודיעה על פרידה מהמגן מרקוס אלונסו שהצטרף לפני שנתיים מצ'לסי וכעת הפך לשחקן חופשי וכן מז'ואאו קאנסלו ששב למנצ'סטר סיטי ומהחלוץ ז'ואאו פליקס, שחוזר לאתלטיקו מדריד שממנה הושאל העונה. יש לציין שמדובר בהודעה רשמית של ברצלונה מכיוון שהחוזים שלהם מסתיימים היום, אך אין משמעות הדבר שבהכרח הם לא יחזרו, בייחוד בכל הנוגע לפליקס ולקאנסלו.

שמועות

* ג'יידן פילוג'ן, שחקן הכנף בן ה-22 שכיכב העונה בהאל סיטי מליגת המשנה באנגליה, הבקיע 12 שערים ובישל עוד 6, מבוקש בברצלונה. הקטלאנים פנו רשמית להאל סיטי עם הצעה לפיה הוא יעבור בהשאלה ויירכש בקיץ הבא תמורת כ-20 מיליון יורו. האל רק רכשה אותו לפני פחות משנה עבור 6 מיליון יורו מאסטון וילה.

* ארצ'י גריי, היהלום בן ה-18 של לידס יונייטד, בדרך לטוטנהאם. הוא היה קרוב לברנטפורד, אלא שלפי "האתלטיק" העסקה נפלה וכעת התרנגולים מובילים במרוץ.

* שחקן הכנף בן ה-19 יאנקובה מינטה שכיכב העונה בפיינורד, אליה הושאל מניוקאסל, בדרך לברייטון. השחפים הציעו עבורו מעל 30 מיליון ליש"ט ועל פי הדיווחים, המגפייז קיבלו את ההצעה וסוכנו נחת באנגליה כדי להשלים את המעבר.

* ממנצ'סטר יונייטד לקומו? הבלם רפאל וראן, שסיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי, במו"מ מתקדם עם העולה החדשה לליגה האיטלקית. הצרפתי הגיע לפגישה עם ססק פברגאס שעומד בראש הפרוייקט.

* במקביל דווח כי מנצ'סטר יונייטד פנתה לסוכנו של מתייס דה ליכט, הבלם ההולנדי של באיירן מינכן, וזאת בשל סירובה העיקש של אברטון למכור את ג'ראד ברנת'ווייט שעבורו היא דורשת 70 מיליון ליש"ט.

* סרג'י רוברטו בדרך החוצה מברצלונה. הקפטן שהיום שסיים חוזה והופך לשחקן חופשי היה בתוכניות של צ'אבי, אבל בהחלט ייתכן שהאנזי פליק יוותר על שירותיו.

* המאבק על ז'ורז' מיקוטאדזה הגאורגי רק גובר. לתמונה נכנסה כעת גם ווסטהאם, שפנתה למץ בניסיון לצרף את החלוץ.

* הבלם הפורטוגלי דויד קארמו שעבר בהשאלה מפורטו לאולימפיאקוס בינואר האחרון, עשוי להירכש על ידי אלופת הקונפרנס ליג. היוונים הציעו לפורטו עבור מחצית מכרטיס השחקן שלו כ-8 מיליון יורו.

* ז'ואאו פלהיניה מתקרב לבאיירן מינכן. הבווארים יגישו עבורו הצעה משופרת לפולהאם המוערכת בכ-45 מיליון יורו ועל פי "בילד", הצדדים צפויים להגיע לסיכום אחרי היורו.

רפאל וראן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
מיונייטד לעולה החדשה באיטליה? וראן/רויטרס
אלכסנדר איסק שחקן ניוקאסל חוגג שער. רויטרס
צ'לסי לא מוותרת עליו. איסק/רויטרס

* ההשתוללות של הקבוצות הטורקיות תימשך עם החתמת ארון וואן-ביסאקה? גלאטסראיי ממשיכה לחזר אחרי המגן הימני של מנצ'סטר יונייטד.

* טרייד מסקרן על הפרק? לפי הדיווחים צ'לסי תציע לניוקאסל את ניקולאס ג'קסון עבור אלכסנדר איסק במטרה להפחית את סכום ההעברה. ניוקאסל דורשת עבור השבדי כ-145 מיליון יורו.

* בלם יובנטוס דין הויסן, שהושאל לרומא בעונה שעברה, מבוקש על ידי פריז סן ז'רמן שמוכנה לשלם עבורו 30 מיליון יורו, אלא שהוא רוצה לעבור לבאייר לברקוזן.

* נוטינגהאם פורסט על סף צירוף אליוט אנדרסון, שיירכש מניוקאסל שמצדה נאלצת למכור מספר שחקנים בעקבות הסתבכות עם הפייר פליי. הקשר בן ה-21 יעבור בדיקות רפואיות בימים הקרובים בעסקה שמוערכת בכ-30 מיליון ליש"ט.

* נאפולי נפרדה רשמית מהפולני פיוטר ז'לינסקי שסיים חוזה. לפי הדיווחים, הקשר יחתום באינטר.

* צ'גלאר סויונצ'ו ימשיך בפנרבחצ'ה. הבלם הטורקי שבינואר הושאל לפנרבחצ'ה מאתלטיקו מדריד, נחת באיסטנבול לקראת מעבר בחוזה ארוך טווח אחרי שהמועדונים סיכמו על מכירתו.

* השוער האלבני תומאס סטראקושה, שעמד בין הקורות של הנבחרת ביורו, צפוי לעזוב את ברנטפורד שבמדיה מיעט לשחק העונה (7 הופעות בלבד בכל המסגרות) וביון משוכנעים שיצטרף לא.א.ק אתונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully