וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג המשקפיים Vuarnet יעניק חסות למשחקים האולימפיים והפראלימפיים

SHALDAG EYEWEAR היא היבואנית הרשמית של משקפי Vuarnet בישראל. החסות היא של Vuarnet למשחקים האולימפיים והפראלימפיים באולימפיאדת פריז 2024

VUARNET מחיר מומלץ לצרכן 2150 שקל, צילום באדיבות המותג. יחצ,
VUARNET מחיר מומלץ לצרכן 2150 שקל, צילום באדיבות המותג/יחצ

קבוצת SHALDAG EYEWEAR היבואנית הרשמית של משקפי Vuarnet בישראל, גאה להכריז על חסות Vuarnet למשחקים האולימפיים והפראלימפיים באולימפיאדת פריז 2024.

איל שני, מנכ"ל ובעלים, קבוצת SHALDAG EYEWEAR: "כיבואן משקפיים של מותג Vuarnet, נותן החסות לספורטאי האולימפיאדה, אנו גאים לייצג מותג אשר תומך בספורטאים המצטיינים ומעניק להם את המשקפיים המיוצרים בטכנולוגיה המתקדמת ביותר כדי למקסם את הביצועים שלהם. משקפי Vuarnet לא רק מספקים הגנה מושלמת מפני קרינת השמש אלא גם משפרים את הנוחות והדיוק של הספורטאים בתחרויות".

משקפי Vuarnet מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת ביותר, וידועים בזכות עדשות הזכוכית המינרליות של Vuarnet המספקות הגנה מירבית בתנאי מזג אוויר מאתגרים במיוחד ומציעות חוויית ראייה יוצאת דופן. משקפי Vuarnet משלבים נוחות עם מראה אופנתי ומודרני.

הקולקציה החדשה מדגישה את המחויבות של Vuarnet לאיכות, עיצוב וחדשנות, ומשלבת את רוח הספורט וההישגיות של המשחקים האולימפיים והפראולימפיים. השילוב המושלם בין ספורט, אופנה וטכנולוגיה. Vuarnet - חוויה של מצוינות ואיכות בכל פריט.

רוב הספורטאים מעדיפים להשתמש במשקף הספורט של Vuarnet מכיוון שהוא מיועד לספורט אתגרי, זהו המשקף המועדף על ספורטאים בעולם. החסות לאולימפיאדת פריז היא כללית וכמובן שהבחירה בסוף באם לעשות שימוש במשקפיים היא של הספורטאי. בין הספורטאים המוכרים בעולם: Matthew Segal, Solenne Piret, Katie Henslen ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully