וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאוטרו מאושר: "הגעתי כדי 'להוציא את הקוץ' של המונדיאל"

חלוץ ארגנטינה סיים את שלב הבתים עם 4 שערים ב-3 משחקים. די מריה התגאה לענוד את סרט הקפטן ורק פארדס טיפה התאכזב

תקציר ה-0:2 של ארגנטינה על פרו בקופה אמריקה (צמד ללאוטרו מרטינס)/ספורט1

נבחרת ארגנטינה הסתדרה הלילה (בין שבת לראשון) בלי ליאונל מסי, ניצחה את נבחרת פרו 0:2 וסיימה את שלב הבתים של הקופה אמריקה עם מאזן מושלם. 3 ניצחונות מ-3 משחקים, הפרש שערים 0:5 והעפלה חלקה לרבע הגמר. בשלב הבא היא תפגוש את הנבחרת שתסיים במקום השני בבית ב'; ונצואלה, אקוודור או מקסיקו.

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

האלביסלסטה שוב נהנו מתוצרת של לאוטרו מרטינס. חלוץ אינטר ספג ביקורת על היכולת שלו במונדיאל 2022 והיה מי שהציב סימני שאלה סביב ההופעה הכללית שלו במדים הלאומיים, אבל הלילה הוא כבש צמד בדקות 47 ו-86. לאוטרו סיים את שלב הבתים עם 4 שערים ואם ארגנטינה תמשיך עד הזכייה והוא ימשיך באותה פורמה - אף אחד לא יתפלא אם הוא יוכתר לשחקן הטורניר.

"אני שמח. גם כי הצלחתי לכבוש בכל משחק בשלב הבתים וגם בגלל שהצלחתי לעזור לנבחרת - וזה מה שחשוב", אמר החלוץ, "אני מרגיש טוב, הגעתי לטורניר אחרי עונה מצוינת באינטר והגעתי מוכן 'להוציא את הקוץ' מהמונדיאל. בואו נמשיך לגרום לדברים הנכונים לקרות".

שחקני נבחרת ארגנטינה, לאוטרו מרטינס, אנחל די מריה. רויטרס
שלב בתים מושלם. לאוטרו עם די מריה/רויטרס

אנחל די מריה שיחק 77 דקות ובישל את הראשון של לאוטרו. הקשר הוותיק רשם את ההופעה ה-143 שלו בנבחרת ארגנטינה וטיפס למקום השלישי בצוותא עם חאבייר סאנטי. חאבייר מסצ'ראנו קצת מעליהם עם 147 - כשמעל כולם מסי עם 184.

"תמיד נחמד לענוד את סרט הקפטן", אמר די מריה בסיום, "לצערי אני הקפטן בכל פעם שלאו לא יכול לשחק וזה הדבר היחיד שאני לא אוהב בסיפור הזה - אבל אני עושה את הטוב ביותר שלי כשהוא לא איתנו".

מי שסיים את המשחק טיפה מאוכזב היה לאנדרו פארדס. קשר רומא ציין את יום הולדתו ה-30 ומאוד רצה לחגוג עם שער. כשארגנטינה קיבלה פנדל בדקה ה-72 הוא ביקש מדי מריה לבעוט וקיבל את ברכת הדרך, אבל החמיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully