וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדיין היקר בישראל: התכנית של מכבי תל אביב לזהבי

30.6.2024 / 8:15

גוברים הסיכויים שהחלוץ ימריא עם הצהובים מחר למחנה האימונים בפולין, במועדון כבר נערכים לחתימה שמיד אחריה תיפתח מכירת המנויים. אם אכן יחתום, זהבי יישאר בכיר המשתכרים בכדורגל הישראלי. ההצעות על מילסון מצטברות, בקבוצה מתעקשים לא למכור

ז'רקו לאזטיץ' מאמנה החדש של מכבי תל אביב/ז'רקו לאזטיץ' מגיע למתקני מכבי תל אביב

גם הבוקר (ראשון) לא יתאמן ערן זהבי עם מכבי תל אביב בקרית שלום, אבל במועדון מעריכים שקיים סיכוי טוב שמחר בבוקר הוא יהיה עם הקבוצה על המטוס למחנה האימונים בפולין. זהבי נסע גם הבוקר בשעה מוקדמת לעפולה לערוך אימון אישי עם מאמן הכושר ערן שדו והוא מכין את הגוף שלו לכל החלטה שאמורה להתקבל ב-24 השעות הקרובות.

מבחינת מכבי תל אביב התכנית היא לסיים את הסיפור מול זהבי בצורה חיובית ולפתוח באמצע השבוע את מכירת המנויים לעונה הקרובה. כפי שפורסם כאן אמש, בין זהבי לבין מכבי תל אביב כבר אין מחלוקות כספיות והתנאים ברורים, כך שכעת ההחלטה תתבסס על הרצון המקצועי של זהבי להמשיך לעוד עונה כשבעוד פחות מחודש הוא בן 37. בהנחה שזהבי יחתום והחוזה שלו יהיה מקוצץ ביחס לעונה שעברה, הוא עדיין יהיה השחקן בעל המשכורת הכי גבוהה במועדון ובכדורגל הישראלי.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
החתימה בדרך? זהבי/ברני ארדוב

בעניין אחר, ההצעות על מילסון ממשיכות להגיע ומתחיל להצטבר לחץ על מכבי תל אביב בעניינו. במועדון לא רוצים למכור את שחקן הכנף, שאמור לחבור לקבוצה היום לקראת הטיסה מחר.

כפי שפורסם כאן אתמול אלעד מדמון עשוי לקבל שחרור עד יום רביעי מהנבחרת האולימפית ולהצטרף למחנה האימונים של מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully