וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בושה לאומית, אסון ספורטיבי": איטליה קורעת את ספאלטי

החיצים בארץ המגף כוונו לעבר המאמן אחרי הכישלון. קאפלו "איבד את זה" בשידור: "עדר ללא רועה", העיתונים קטלו: "צריך להתחיל הכל מאפס, כולם כולל כולם צריכים לשלם"

תקציר: שוויץ - איטליה 0:2/ספורט1

איטליה מתעוררת לעוד בוקר מאכזב. למחרת ההפסד 2:0 אמש (שבת) לשוויץ, החיצים מופנים בעיקר לעבר המאמן לוצ'אנו ספאלטי. המאמן שהיה מוערך מאוד בזכות עבודתו במועדונים באיטליה, כשל במשימה הלאומית ועל פי כל ההערכות יסיים את תפקידו אחרי 14 משחקים בלבד, בהם השיג 7 ניצחונות, 4 תוצאות תיקו ו-3 הפסדים. היום ישתתף ספאלטי במסיבת עיתונאים לסיכום הטורניר לצד נשיא ההתאחדות גבריאלה גראבינה.

ספאלטי התעקש אתמול ש"ההדחה איננה אסון" ותירץ תירוצים שונים ומשונים, אבל באיטליה קטלו אותו ללא רחמים, ואל המתקפה הצטרף גם פאביו קאפלו, מאמן הנבחרת לשעבר, ש"איבד את זה מרוב עצבים" בשידור חי בטלוויזיה האיטלקית.

"אנחנו לא שם מבחינת איכות, בגלל שגם פיזית אנחנו לא מספיק טובים. אנחנו מנסים להסתיר את כל החולשות שלנו, אבל זה בלתי אפשרי", אמר קאפלו בדברי הסיכום שלו מכובעו כפרשן בטלוויזיה. "מבחינה טקטית ניסינו הכל, אבל עדיין לא ראינו שום דבר מהנבחרת הזאת. פשוט כלום. השחקנים שוטטו על הדשא, לא היה שום סדר. ספאלטי העריך יותר מדי את הסגל שלו. היו לו כל מיני רעיונות והוא רצה לראות כדורגל מסוים, אבל האיכות של השחקנים לא תאמה את הציפיות. נראינו כמו עדר ללא רועה".

מאמן נבחרת איטליה, לוצ'אנו ספאלטי. רויטרס
האשם העיקרי? ספאלטי/רויטרס

כצפוי, גם בעיתונים קטלו את הנבחרת. ב"גאזטה דלו ספורט" כתבו: "עוד פרק שחור בתולדות הכדורגל האיטלקי. צריך להתחיל הכל מאפס". ב"קוריירה דלו ספורט" זעקה הכותרת: "בושה", ונכתב ש"כל הטורניר הזה היה אסון אחד גדול". ב"טוטוספורט" כתבו: "בושה לאומית. איטליה קיבלה שיעור משוויץ, וגם העתיד נראה שחור. אף אחד לא ייצא נקי מהכישלון הזה, כולם כולל כולם צריכים לשלם מחיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully