וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לקונטנדרית אחרת: קליי תומפסון עוזב את הווריירס

סוף עידן: אחרי 13 שנים ו-4 אליפויות, אחד מסמלי הווריירס יעזוב. הלייקרס, הקליפרס והמאבס מועמדות להחתימו. ולאן מועדות פניו של פול ג'ורג'?

שחקני בוסטון סלטיקס חוגגים את הזכייה באליפות/מתוך טוויטר

סוף עידן ב-NBA: אחרי 13 שנים, ארבע אליפויות ואינספור סלי קלאץ', קליי תומפסון עוזב את גולדן סטייט. השוטינג גארד בן ה-34 הפך לשחקן חופשי, ובימים האחרונים הנתק בינו לבין הווריירס נמשך, כשב"אתלטיק" מדווחים שהצדדים "מוכנים לפרידה".

תומפסון שרשם בעונה החולפת את המספרים הכי פחות טובים מאז עונת הרוקי שלו, צפוי לעבור לאחת הקונטנדריות שכבר שמו עליו עין. על פי הדיווחים בארצות הברית, הלייקרס, הקליפרס והמאבריקס "מועמדות בולטות" להחתימו, כשהלייקרס - כך על פי הכתב מארק סטיין - כבר קיבלו מסר מלברון ג'יימס לפיו יהיה מוכן לקצץ משמעותית בשכרו כדי שהקבוצה תנחית את תומפסון.

על פי דיווחים, הלייקרס והמאבריקס יכולות להציע לתומפסון כ-12.9 מיליון דולר לעונה, וגם האפשרות שגולדן סטייט תחתימו ותעבירו מיד בטרייד עדיין קיימת. כך או אחרת, מדובר כאמור בסוף עידן, ובתחילתה של פירוק השושלת ששלטה ב-NBA במשך מספר שנים. סטפן קרי ודריימונד גרין אומנם צפויים להמשיך בגולדן סטייט, אבל יאבדו את הצלע השלישית בטריו, שהיה חלק בלתי נפרד מההישגים של הקבוצה.

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. Ezra Shaw, GettyImages
זה נגמר. קליי תומפסון/GettyImages, Ezra Shaw

* שחקן מסקרן נוסף שנפלט לשוק לאחרונה, הוא פול ג'ורג' שהחליט לא לממש את האפשרות להמשיך בקליפרס. ג'ורג' בכל זאת צפוי להיכנס לשיחות עם הקליפרס על המשך דרכו בקבוצה בחוזה אחר, כשבמקביל הוא מתכנן להיכנס למשא ומתן גם עם פילדלפיה ואורלנדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully