וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללא מסי: צמד ללאוטרו בניצחון ארגנטינה. קנדה ברבע הגמר

ארגנטינה חתמה שלב בתים מושלם עם 0:2 על פרו על אף חסרונו של מסי הפצוע, מרטינס הלוהט העלה את מאזנו לארבעה שערים בטורניר. קנדה סיימה ב-0:0 עם צ'ילה והבטיחה עלייה היסטורית

תקציר ה-0:2 של ארגנטינה על פרו בקופה אמריקה (צמד ללאוטרו מרטינס)/ספורט1

שלב הבתים של הקופה אמריקה מתקרב לסיומו והלילה (בין שבת לראשון) נערכו משחקים אחרונים בבית א'. ארגנטינה גברה 0:2 על פרו ועלתה לרבע הגמר מראשות הבית עם מאזן מושלם, בעוד קנדה השיגה כרטיס היסטורי לשם לאחר שסיימה ב-0:0 עם צ'ילה.

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה. Carlos Sipán/Eurasia Sport Images, GettyImages
אין מסי, אין בעיות/GettyImages, Carlos Sipán/Eurasia Sport Images
לאוטרו מרטינס, נבחרת ארגנטינה. Hector Vivas, GettyImages
בכושר אדיר. לאוטרו/GettyImages, Hector Vivas

ארגנטינה - פרו 0:2

מיאמי לבשה חג לקראת הגעתו של האליל המקומי ליאו מסי, אבל הפרעוש שסוחב פציעה מהמשחק נגד צ'ילה ראה את המשחק מהספסל. זה לא הפריע לאלביסלסטה להמשיך להרשים, ולסיים את שלב הבתים עם 3 מ-3, וללא שער חובה. סקאלוני ידע שהוא זקוק לנקודה אחת בלבד כדי לעלות מהמקום הראשון ומלבד מסי שקיבל מנוחה, הרשה לעצמו לערוך עוד שמונה שינויים בהרכב. אלחנדרו גרנאצ'ו פתח ב-11 של ארגנטינה לראשונה, אנחל די מריה שפתח על חשבון מסי ענד את סרט הקפטן, אבל הבשורה שוב הגיעה מכיוונו של לאוטרו מרטינס.

חלוץ אינטר שפתח את הטורניר כמחליפו של חוליאן אלברס, פתח והמשיך בכושרו המצוין, כשהוא כובש צמד והופך למלך שערי הטורניר עם ארבעה כיבושים עד כה. אלופת העולם שלטה במשחק ללא עוררין וסיכנה את של פרו שוב ושוב, אבל במחצית הראשונה פדרו גאייסה הצטיין בין הקורות. הסכר נפרץ עם פתיחת המחצית השנייה: בדקה ה-47 מהלך קבוצתי יפה עם כדור עומק מצוין של אנחל די מריה, איפשר ללאוטרו לגלגל מקרוב את ה-0:1 של ארגנטינה. לאנדרו פארדס הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-72, אבל הניצחון הובטח עם שערו השני של לאוטרו בדקה ה-86, אחרי שגבר על שני שחקני הגנה והקפיץ יפה מעל השוער. מרטינס עם שערו ה-9 ב-13 הופעות סך הכל בקופה אמריקה, וארגנטינה כבר סופרת שמונה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות. ברבע הגמר היא כבר תקווה לקבל בחזרה את מסי, ולהמשיך במסע.

אלפונסו דייויס, נבחרת קנדה, מול רודריגו אצ'בריה, נבחרת צ'ילה. Leonardo Fernandez, GettyImages
עמדו בלחץ. אלפונסו דייויס/GettyImages, Leonardo Fernandez

קנדה - צ'ילה 0:0

הישג היסטורי לקנדים, שעמדו במשימה, סיימו במקום השני והבטיחו עלייה לרבע גמר הקופה לראשונה בתולדותיהם, כשג'סי מארש חוגג הישג מרשים על הקווים. צ'ילה מנגד עלתה למשחק בידיעה שניצחונות שלה ושל ארגנטינה יספיקו לה כדי לעלות, אבל רק ארגנטינה עמדה בהבטחה, בעוד לה רוחה איכזבה שוב בגדול. גבריאל סואסו השאיר את הנבחרת של ריקרדו גארקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-27 אחרי שספג שני צהובים תוך רבע שעה, והחל מאותו רגע המשחק השתנה. אלפונסו דייויס וחבריו התגוננו בחכמה ומנעו מאלכסיס סאנצ'ס העצבני לכבוש, בדרך לכרטיס המיוחל.

בעוד קנדה חוגגת הישג היסטורי, צ'ילה מגיעה לשפל חדש - ולא רק מודחת משלב בתים של טורניר גדול לראשונה מ-2004 (אחרי תשעה טורנירים בהם המשיכו מעבר לשלב הבתים), אלא גם עושה זאת ללא אף שער חובה - דבר שלא קרה לה בקופה אמריקה 107 (!) שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully