וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של בולט: אלוף ג'מייקה החדש קבע תוצאה נדירה ב-100 מטר

איתות לפריז: קישיין תומפסון קבע את הזמן התשיעי בטיבו בהיסטוריה ב-100 מטר (9.77 שניות), וטוען: האטתי את הקצב אחרי 60 מטר. צפו בכוכב העולה

הרץ הג'מייקני קישיין תומפסון קובע 9.77 שניות בריצת 100 מטר באליפות ג'מייקה/יוטיוב

הצהרה לקראת פריז: אלוף ג'מייקה החדש בריצת 100 מטר שלח מסר לאחר ניצחונו המוחץ ותוצאת השנה שקבע, וטוען שהוא האט אחרי 60 מטר, כאשר רץ את הזמן המהיר ביותר בעולם זה שנתיים.

קישיין תומפסון זכה באליפות ג'מייקה בריצת 100 מטר בסוף השבוע כאשר קבע זמן מרשים של 9.77 שניות, הזמן התשיעי בטיבו בהיסטוריה, והעמיד את עצמו כיורש של בן ארצו, יוסאין בולט, ומועמד להיות אלוף אולימפי בחודש הבא.

"המאמן שלי הורה לי פשוט לרוץ את 60 המטרים הראשונים, לא יותר", אמר תומפסון בן ה-22 לאחר שניצח בהופעה הראשונה שלו השנה. "אחרי זה אני צריך פשוט לסגור את זה. ידעתי שאם הייתי במקום השני או השלישי, עדיין אני בנבחרת. המטרה לא הייתה לעשות כלום, אלא רק לרוץ 70 או 60 מטר ולראות איפה אני נמצא".

תומפסון רץ 9.82 שניות במקצה הפתיחה שלו ביום חמישי בערב ונותר ער עד שעה מאוחרת בגלל בקרת סמים. עם זאת הוא קבע 9.77 - הזמן המהיר ביותר מאז זכה האמריקאי פרד קרלי באליפות העולם ב-2022 עם 9.76 שניות. תומפסון הוא כעת הג'מייקני הרביעי הכי מהיר בהיסטוריה, אחרי בולט, יוהאן בלייק ואספה פאוול.

"אני לא בטוח כמה מהר אני יכול לרוץ, אבל הזמן לא הפתיע אותי הלילה", אמר. שיא העולם של בולט עומד על 9.58 שניות מאז 2009.

* בנשים: שלי אן פרייז'ר פרייס תיסע בפעם החמישית (!) למשחקים האולימפיים, אחרי שסיימה שלישית ב-100 מטר (10.94 שניות) אחרי המנצחת שריקה ג'קסון וטיה קלייטון (10.94 שניות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully