וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאשים את פפ ומזהיר מבלינגהאם: וויין רוני במתקפה

מלך שערי אנגליה לשעבר הסביר את דלות השערים של הנבחרת ב"פילוסופיה של גווארדיולה" והעביר מסר לכוכב הגדול: "מקווה שהתסכול שלו לא יחלחל לשחקנים"

תקציר יורו 2024: אנגליה - סלובניה 0:0/ספורט1

נבחרת אנגליה עלתה אומנם לשמינית גמר היורו מהמקום הראשון בבית שלה, אבל היכולת שלה רחוקה מלשכנע. האנגלים הבקיעו שני שערים בלבד בשלב הבתים ומי שהיה יכול לעזור להם מאוד בשיאו הוא וויין רוני, חלוץ העבר שכיום משמש כפרשן ב-BBC וניסה לנתח את היכולת החלשה של האנגלים.

רוני, תאמינו או לא, מאשים את פפ גווארדיולה בחוסר היכולת של האנגלים להבקיע שערים. "אני חושב שהמשחק הפך להיות הרבה יותר פוזיציונלי, עם קבוצות שמנסות לכבוש שער מושלם", הוא אמר.

"אני חושב שזו אשמתו של פפ! הוא הביא את זה. הוא שולט בזה בצורה מושלמת, אבל נראה שכל האחרים מתקשים ליצור הזדמנויות ברורות".

כל השערים והתקצירים מהיורו: להורדת אפליקציית וואלה ספורט לחצו כאן

פיל פודן, ג'וד בלינגהאם, שחקני נבחרת אנגליה. רויטרס
"אל תעשה שטויות, ג'וד"/רויטרס

רוני, שיאן ההבקעות לשעבר של נבחרת אנגליה, דחק בבלינגהאם לא לתת לתסכול לגבור עליו ולא לאפשר לרצון העז להצליח להוביל אותו ל"משהו מטופש".

רוני כתב בטור שלו ב"טיימס": "שלוש או ארבע פעמים במחצית הראשונה [נגד סלובניה] הוא לא הצליח להסתיר את התסכול שלו. הוא הסתובב להסתכל על אחרים וזרק ידיים למעלה. שפת גוף כזו שולחת מסר לאוהדים, לחברי הקבוצה שלו, למאמן.

"הייתי שם. אני יודע בדיוק את המצב שהוא נמצא בו. מצאתי את עצמי בראש הזה הרבה פעמים בכדורגל בינלאומי, ובנקודות מסוימות בקריירת המועדון שלי. אני רק מקווה שהתסכול לא יגלוש עד כדי כך שהוא יקבל כרטיס אדום או יעשה משהו מטופש ויפצע את עצמו. מול סלובניה, זה נראה כאילו הוא מתקרב לזה".


"לאורך כל הטורניר נראה כאילו הוא מנסה יותר מדי, וכשאתה מנסה יותר מדי, אתה מקבל החלטות שאתה לא נוהג לקבל. הוא מזכיר לי את עצמי בטורנירים שבהם אתה רוצה כל כך להצליח ויודע שאתה והקבוצה יכולים לשחק יותר טוב, וזה משפיע עליך. אבל אל תעשה שטויות, ג'וד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully