וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגיז את כולם: ויניסיוס נגד השופטים, המגרשים והמארגנים של הקופה אמריקה

כוכב נבחרת ברזיל חיזק את הטענות על מצב הדשא הבעייתי באצטדיונים בטורניר, אבל בדרום אמריקה מתעקשים: ויניסיוס הוא בעיה בפני עצמה

תקציר קופה אמריקה: פרגוואי - ברזיל 4:1/ספורט1

ויניסיוס מתח ביקורת על המגרשים, השופטים והמארגנים של הקופה אמריקה (התאחדות ה-CONMEBOL הדרום אמריקאית) אחרי שהצטיין ב-1:4 של ברזיל על פרגוואי בסוף השבוע.

הכוכב של ריאל מדריד כבש פעמיים בניצחון המשכנע באצטדיון אלג'יאנט, לאס וגאס, שהותיר את ברזיל עם ארבע נקודות במקום השני בבית ד' - אחרי המוליכה קולומביה - ובדרך לרבע הגמר.

ויניסיוס, שחקן נבחרת ברזיל מול פרגוואי. Ian Maule, GettyImages
רב עם כולם גם שם. ויני/GettyImages, Ian Maule
ויניסיוס ג'וניור במדי נבחרת ברזיל. רויטרס
מככב וכובש גם שם. ויני/רויטרס

"הקופה אמריקה תמיד קשה בגלל המגרשים, בגלל השופטים - שתמיד הולכים נגדנו - ובגלל האופן שבו CONMEBOL מתייחס לאנשים", אמר ויניסיוס, "זה תמיד קשה, אבל אנחנו צריכים להישאר חזקים. אנחנו יכולים לדבר רק על ידי ניצחונות. כשאנחנו מדברים, CONMEBOL אומרים שאנחנו מדברים יותר מדי".

ויניסיוס סיים כשחקן המצטיין של המשחק, אבל בפרגוואי פחות התרשמו מהיכולת של הברזילאי. "לוויניסיוס יש דרך לשחק שלא קל ליריבים לקבל", אמר המאמן דניאל גרנרו. "בגלל זה השופט נמצא שם. השופט צריך להציב את הגבולות האלה".

מצב המגרשים בקופה אמריקה - כאשר דשא טבעי מונח על גבי דשא מלאכותי בשישה מהאצטדיונים - הוא נושא בוער בטורניר עד כה. מאמן ארגנטינה ליונל סקאלוני מתח ביקורת על איכות המשטח באצטדיון מרצדס בנץ באטלנטה לאחר משחק הפתיחה שם, ואמר שהוא "לא מתאים לסוג כזה של שחקנים" והשוער אמיליאנו מרטינס כינה את זה "אסון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully