וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הווימבלדון הכי פתוח שהיה ב-20 השנים האחרונות"

המהפך הושלם: סשה זברב, קרלוס אלקראס ויאניק סינר מאמינים שנגמרו ימי השליטה של ג'וקוביץ', פדרר ונדאל בלונדון: "השנה זה באמת מרגיש שונה"

תקציר ניצחונו של יאניק סינר על גריגור דימיטרוב בגמר טורניר מיאמי/ספורט1

טורניר הגברים בווימבלדון הוא הפתוח ביותר ב-20 השנים האחרונות, כך טוען המדורג הרביעי בעולם אלכסנדר זברב. רק חמישה שחקנים שונים זכו בטורניר מאז התואר הראשון של רוג'ר פדרר ב-2003, כאשר קרלוס אלקראס סיים את רצף חמש השנים ללא הפסד של נובאק ג'וקוביץ' בקיץ שעבר.

אבל כאשר ג'וקוביץ' מוגבל בהכנות שלו לאחר ניתוח בברך ואלקראס ויאניק סינר המדורג ראשון בעולם שניהם עדיין חסרי ניסיון על הדשא, זברב מאמין שהכל פתוח. הגרמני, שהפסיד לאלקראס בחמש מערכות בגמר רולאן גארוס בתחילת החודש, אמר: "זו הפעם הראשונה שאני באמת מרגיש שאני כאן כדי להיות מתחרה, כדי אולי לזכות בתואר. לא הרגשתי ככה בשנים קודמות כשהגעתי לכאן. לא הרגשתי שאני מסוגל.

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל עם הטניסאי הגרמני סשה זברב בחצי גמר רולאן גארוס 2022. Ryan Pierse, GettyImages
עידן חדש. זברב ונדאל/GettyImages, Ryan Pierse

"אני גם חושב שזו אליפות ווימבלדון הפתוחה ביותר שאולי הייתה לנו זה 20 שנה במונחים של פייבוריטים, במונחים של מנצחים פוטנציאליים. אני חושב שיש כמה בחורים שיש להם סיכוי טוב מאוד להגיע רחוק וסיכוי סביר מאוד לזכות בטורניר.

"אני לא חושב שזה היה ככה מלפני שרוג'ר התחיל לשחק. אחרי רוג'ר הגיעו רפא (נדאל), נובאק, אנדי (מארי). תמיד הייתה כמות מוגבלת מאוד של חבר'ה שבאמת הצליחו להתחרות ולנצח בטורנירים. אני באמת מרגיש שזה שונה השנה".

אלקראס ישאף להפריך את התיאוריה של זברב, והזהיר את יריביו כי הוא מצבו השתפר במידה ניכרת מאז שהפסיד לג'ק דרייפר בקווינס בשבוע שעבר. "אני מרגיש מצוין", אמר הספרדי. "בכנות, אחרי קווינס, היו לי הרבה ימים להתאים את המשחק שלי, להתאמן, להשתפר. כבר למחרת ההפסד התחלתי לתרגל את התנועה שלי, את המכות שלי, רק כדי שיהיה לי יותר נוח לנוע על הדשא. היו לי אימונים נהדרים עם שחקנים מעולים רק כדי לראות איך הרמה שלי. אני חושב שאני מוכן להתחיל את הטורניר".

לאחר שהניף את תואר הגרנד סלאם השלישי שלו בפריז, השחקן בן ה-21 מקווה להצטרף לקבוצה איכותית ונדירה של שחקנים - לאחרונה נדאל ב-2010 - שזכו באליפות צרפת הפתוחה ובווימבלדון בזה אחרי זה.

"לנצח בגרנד סלאם זה קשה", אמר אלקראס. "ברור שיש מעבר לא פשוט מחימר למגרש דשא, משטחים שונים לגמרי, משחק אחר לגמרי. בוא נגיד שאני הולך לנסות. ברור שאני רוצה לשים את שמי ברשימה הקצרה הזו כדי לזכות ברולאן גארוס ובווימבלדון באותה שנה. אני יודע שהולך להיות אתגר ממש קשה וגדול עבורי, אבל אני חושב שאני מוכן לעשות את זה".

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
יאניק סינר טניסאי איטלקי. רויטרס
מגיע אחרת. סינר/רויטרס

עד שניצח אותו בחצי הגמר ברולאן גארוס, אלקראס נאלץ להיות כינור שני ב-2024 לסינר האיטלקי, שזכה בתואר הסלאם הראשון שלו באליפות אוסטרליה הפתוחה לפני שעקף את ג'וקוביץ' בראש הדירוג. סינר נאבק בפציעה בפריז אבל זכה בתואר על הדשא בהאלה בשבוע שעבר ומאמין שהוא מוכן לחלוטין לווימבלדון. "אחרי פריז לקחתי כמה ימי חופש ואז חזרתי לעבודה", אמר האיטלקי הצעיר בן ה-22. "אני מרגיש פיזית הרבה יותר טוב מאשר בהתחלה של רולאן גארוס כי לשם הגעתי עם כמה ספקות. כאן אין לי ספקות לגבי הגוף שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully