וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יני בושאר מודה: טניס הוא הענף האידיאלי לשיווק "סקס אפיל"

עודכן לאחרונה: 30.6.2024 / 10:07

הקנדית לא מכחישה שנהנתה להפיץ את התמונות החושפניות וסבורה: "אנחנו משחקות בחצאיות וגופיות, כיף לצפות בזה. זה טוב לטניס"

תקציר הניצחונות של קרוליין ווזניאקי, ילנה אוסטפנקו/פלייר

טניסאית העבר ג'יני בושאר טוענת שהענף שבה רשמה קריירה יפה עד לפני מספר שנים הוא הספורט האידיאלי עבור שיווק של "סקס אפיל". בושאר, כיום בת 30, לא מכחישה שהיופי החיצוני שלה עזר לה להשיג עסקאות חסות, ושהיא ניצלה את זה היטב.

"טניס, קודם כל, הוא ענף אידיאלי עבור הצד הזה של סקס אפיל", אמר בושאר בראיון ליוטיוברית ולריה ליפובצקי. "אנחנו לובשות חצאיות קצרות, אנחנו לובשות גופיות. כיף להדליק את הטלוויזיה ולראות את זה. מהר מאוד הצלחתי להשיג עסקאות שיווק מעולות מחוץ למגרש. הוזמנתי כמה וכמה פעמים להשתתף במהדורת בגדי הים של Sports Illustrated. הדרך הזו הייתה בהחלט חלק מהמשימות שלי. זה בהחלט חלק ממי שאני, כי אני חושבת שזה נהדר".

יוג'יני בושאר טניסאית קנדית, ג'יני בושאר. GettyImages
"זה בהחלט חלק ממי שאני, כי אני חושבת שזה נהדר". בושאר/GettyImages
ג'יני בושאר (ימין) עם אחותה התאומה ביאטריס. חשבון האינסטגרם של ג'יני בושאר, GettyImages
ג'יני בושאר (ימין) עם אחותה התאומה ביאטריס/GettyImages, חשבון האינסטגרם של ג'יני בושאר

בושאר טוענת שדוגמנות עזרה לה להיות מישהי שהיא מעבר לכוכבת ספורט. "למה לסגור את עצמי בקופסה? למה לא לנסות להיות גדולה יותר, או טובה יותר, או להתעלות מעל הטניס, או לחקור תחומים אחרים?", אמרה. "טניס הוא הדבר היחיד שאני יודעת, אבל זה לא יכול להיות הדבר היחיד שאעשה בחיים שלי. אז מצאתי את זה מאוד מעניין להיות במגזינים או לעשות ענייני אופנה ולגלות שגם אני מאוד נהניתי מהדברים האלה.

"זה רק מגדיל את בסיס המעריצים שלי, את הקהל שלי, ומה שגם עזר לי להשיג עסקאות מסחריות טובות יותר, הפרסומות טובות יותר. לא רק באופן אישי עבורי, 'בסדר, אני באמת יכולה להרוויח מזה יותר כסף', אלא בתחושה כללית, של המשחק, כלומר, 'הנה יש פה מישהו שהוא אולי מעריץ מזדמן שהולך לבוא לטורניר מיאמי רק כדי לראות אותי משחקת'. זה טוב לטניס באופן כללי, לטניס נשים, לספורט נשים, זה טוב להכל".

הטניסאית ג'יני בושאר. חשבון האינסטגרם של ג'יני בושאר,
הרוויחה מצוין מהאטרקטיביות החיצונית שלה. בושאר/חשבון האינסטגרם של ג'יני בושאר

קריירת הטניס של בושאר הייתה לצערה מלאת פציעות מאז שפרצה ב-2014 כשהעפילה לגמר ווימבלדון בגיל 20 בלבד, והפסידה בגמר הגרנד סלאם לפטרה קביטובה. מי שבשיאה דורגה 5 בעולם, טוענת שקריירת הטניס שלה לא הסתיימה - אבל טורניר הטניס האחרון שלה היה גוודלחארה בספטמבר האחרון כשהודחה בשמינית הגמר על ידי ורוניקה קודרמטובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully