וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקס ורשטאפן יזנק מהפול פוזישן בגרנד פרי האוסטרי

אלוף העולם ניצח במקצה הדירוג במסלול הביתי של רד בול, אחרי ניצחון גם במרוץ הספרינט. נוריס יזנק שני, ראסל שלישי, סאינס רביעי והמילטון חמישי

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

אחרי שלושה מנצחים שונים במקצי הדירוג האחרונים בפורמולה 1, מקס ורשטאפן חזר לעניינים הערב (שבת) והוא יזנק ראשון בגרנד פרי האוסטרי. אלוף העולם, שהשיג את שבעת הפול פוזישנים הראשונים של העונה, קבע את ההקפה המהירה ביותר במסלול הביתי של רד בול בשפילברג - 1:04.314 דקות.

זו הפעם החמישית ברציפות שההולנדי תופס את הפול פוזישן באוסטריה ובכך הוא הצטרף לאיירטון סנה (שבע פעמים רצופות באימולה), המילטון (שש פעמים רצופות במלבורן), מיכאל שואכר (חמש פעמים רצופות בברצלונה ובסוזוקה) כיחידים שעשו את זה בהיסטוריה של הסבב.

לנדו נוריס ממקלארן יזנק שני, ג'ורג' ראסל ממרצדס שלישי וקרלוס סאינס מפרארי לצדו במקום הרביעי. בשורה הבאה לואיס המילטון (מרצדס) ושארל לקלר (פרארי), כשאוסקר פיאסטרי ממקלארן נענש למרות ההקפה השלישית בטיבה וירד למקום השביעי.

מקס ורשטאפן נהג קבוצת רד בול, פורמולה 1. רויטרס
יום מוצלח. מקס ורשטאפן/רויטרס

מוקדם יותר ניצח ורשטאפן במרוץ הספרינט והוסיף למאזנו שמונה נקודות. ההולנדי הקדים את אוסקר פיאסטרי ולנדו נוריס לאחר מאבק צמוד. במאזן הכללי יש לו יתרון של 71 נקודות על פני נוריס ו-77 על פני לקלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully