וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ינהל מו"מ מחודש עם הלייקרס, גם פול ג'ורג' הופך לחופשי

קינג ג'יימס ויתר על האופציה להמשיך תמורת 51.4 מיליון דול וכעת יצטרך לחתום על חוזה חדש כדי להישאר יחד עם בנו, ברוני. ווסטברוק ממשיך בקליפרס, כוכב הקליפרס יעזוב?

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

התנועה הולכת וגוברת ב-NBA לקראת פתיחתו של שוק השחקנים החופשיים ביום ראשון והעסקאות ממשיכות להירקם. אחרי שהלייקרס בחרו בדראפט בבנו ברוני, לברון ג'יימס דחה את אופציית השחקן שלו לעונה הבאה בסך 51 מיליון דולר. זה לא אומר שלברון עוזב את הקבוצה, אך שני הצדדים ינהלו מו"מ על חוזה חדש.

* ראסל ווסטברוק מימש את אופציית השחקן שלו בקליפרס וימשיך שם גם בעונה הבאה עם חוזה מינימאלי של 4 מיליון דולר לעונה.

* קווין לאב, עוד אולסטאר לשעבר ושחקן בשלהי הקריירה, דחה את אופציית השחקן שלו במיאמי בסך של 4 מיליון דולר, אך ייתכן ששני הצדדים יגיעו להסכם על חוזה חדש.

* רויס אוניל מתכנן לחתום על חוזה לארבע שנים בפיניקס, במסגרתו הוא ירוויח 44 מיליון דולר.

ראסל ווסטברוק, לוס אנג'לס קליפרס. Gregory Shamus, GettyImages
ממשיך בקליפרס. ווסטברוק/GettyImages, Gregory Shamus

* בפורטלנד החליטו לממש את אופציית השחקן של הסווינגמן, דלאנו באנטון, שישחק לצד דני אבדיה בעונה הבאה.

* ג'יישון טייט ימשיך ביוסטון בעונה הבאה בשכר של 7.6 מיליון דולר.

עוד בוואלה!

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג' מול דאלאס מאבריקס. רויטרס
בדרך ליעד חדש? PG/רויטרס

כוכב לוס אנג'לס קליפרס פול ג'ורג' דוחה את האופציה שלו לחוזה של 48.7 מיליון דולר לעונה הבאה ויהפוך לשחקן חופשי. ג'ורג' מתכנן להיפגש עם קבוצות שיש להן מספיק מקום בתקרת השכר כדי להחתים אותו, וייפגש גם עם הקליפרס. האפשרות של טרייד כרגע יורדת מהפרק, כך שהפנטזיה והשמועות על אפשרות שיחעבור לגולדן סטייט כרגע יורדות מהפרק.

ג'ורג', תשע פעמים באולסטאר, בילה את חמש העונות האחרונות עם הקליפרס - עם ממוצעים של 23 נקודות, 6 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ו-1.5 חטיפות ב-263 משחקים בעונה הסדירה בלוס אנג'לס.

מאז שנבחר במקום העשירי בדראפט ב-2010 על ידי אינדיאנה פייסרס, ג'ורג' - שהועבר בטרייד לאוקלהומה סיטי ת'אנדר ב-2017 לפני שעבר לקליפרס שנתיים מאוחר יותר - הפך לשחקן בולט ומוערך, אך סבל מפציעות טורדניות.

ג'ורג' נחשב לשחקן החופשי הטוב ביותר שזמין הקיץ. הוא אחד משמונה שחקנים ששיחקו לפחות 9 פעמים באולסטאר מאז שהגיע לליגה, יחד עם לברון ג'יימס, קווין דוראנט, סטפן קארי, כריס פול, ראסל ווסטברוק ואנתוני דייויס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully