וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני ווימבלדון: תארים לפריץ וטאבילו, דאבל רוסי על הדשא

האמריקאי טייל לזכייה שלישית באיסטבורן, הצ'יליאני עשה היסטוריה במאיורקה. קסטקינה ניצחה בגמר הנשים באיסטבורן, שניידר בבאד המבורג

"דריבל", 27.6/עריכת וידאו: נתי ברנד

יומיים לפני פתיחת טורניר ווימבלדון, טורנירי ההכנה האחרונים הגיעו הערב (שבת) לסיומם עם גמר הגברים של איסטבורן, בו טיילור פריץ ניצח 4:6, 3:6 את מקס פרסל. הטניסאי מארה"ב (13 בעולם) לא נתן ליריבו האוסטרלי (94) אפילו אפשרות שבירה אחת במהלך הגמר, חתם טורניר ללא איבוד מערכה והפך לראשון בהיסטוריה שזוכה באיסטבורן שלוש פעמים (אחרי 2019 ו-2022). את שלוש נקודות האליפות הראשונות הוא פספס, אבל ברביעית סגר עניין ונעל את הגמר אחרי שעה ו-11 דקות כדי להפוך שוב לאמריקאי הבכיר בסבב.

אצל הנשים באיסטבורן, דריה קסאטקינה (14) זכתה בתואר שביעי בקריירה וראשון על דשא, כשניצחה 3:6, 4:6 את ליילה פרננדז הקנדית (30). הרוסייה בת ה-27 הפסידה למדיסון קיז בגמר אשתקד, אבל הפעם הניפה אחרי כמעט שנתיים ללא תואר ובגמר הרביעי שלה העונה.

טיילור פריץ טניסאי אמריקאי, זוכה טורניר איסטבורן (מימין) לצד האוסטרלי מקס פרסל. רויטרס
קבע שיא באיסטבורן. טיילור פריץ עם סגנו מקס פרסל/רויטרס
דריה קסאטקינה טניסאית רוסייה, זוכת טורניר איסטבורן. Charlie Crowhurst, GettyImages
בגמר הרביעי שלה השנה יכלה לחייך. דריה קסאטקינה/GettyImages, Charlie Crowhurst

אלחנדרו טאבילו (24 בעולם) הפך לטניסאי הצ'יליאני הראשון אי פעם שזוכה בטורניר ATP על דשא בעידן הפתוח, לאחר שניצח 3:6, 4:6 את האוסטרי סבסטיאן אופנר (54) בגמר טורניר מאיורקה. הניצחון הזה גם מציב את טאבילו כטניסאי הבכיר של צ'ילה, כשהוא יגיע לווימבלדון מהמקום ה-19 בעולם - לפני ניקולאס ג'ארי.

דיאנה שניידר בת ה-20, שהתגברה על פציעה בכתף ונערכת להשתתפות ראשונה בווימבלדון, זכתה בטורניר באד המבורג וחגגה תואר WTA 500 ראשון בקריירה. הרוסייה הצעירה (47 בעולם) ניצחה 3:6, 6:2, 3:6 את הקרואטית דונה וקיץ' (49) והתגאתה: "זה אחד השבועות הטובים בחיי".

אלחנדרו טאבילו טניסאי צ'יליאני. Quality Sport Images, GettyImages
הפך לצ'יליאני הבכיר. אלחנדרו טאבילו/GettyImages, Quality Sport Images
דיאנה שניידר טניסאית רוסייה, זוכת טורניר באד המבורג. Robert Prange, GettyImages
הראשון שלה. דיאנה שניידר/GettyImages, Robert Prange

טורניר ווימבלדון ייצא לדרך ביום שני ויסתיים עם גמר הגברים ב-14 ביולי, באותו יום בו ייערך גמר היורו (ובלילה גם גמר קופה אמריקה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully